Gå til innhold

Training points, hunter's pet


Anbefalte innlegg

Jeg var oppe i Winterspring i går for å skaffe meg et par nye kjæledyr, Ursius lv56 elite bjørn, or Rak'Shri en lv57 elite tiger. Sistenevnte var et forbanna strev å finne og temme på lv57, men lyktes idagmorges før jobb faktisk. Men Ursius fant fikk jeg altså temmet igår rett etter jobb, og begynte jobben med å heve lojalitets nivåt, samt å lære ham noen talents som growl, claw osv.

 

Men det funka dårlig, uten noen talents, så klarte den ikke holde aggreo i det hele tatt, og det å stå å denge lv59 beasts i melee for en hunter er ikke ideelt. Så etter en stund fikk jeg opp et par guildmates, og vi gjorde noen små quester der oppe. Men ikke om det smalt skulle drittbjørnen stige i loyalitet eller få training points.

 

Er det virkelig blitt så treigt å levle opp et nytt pet på høye levler, eller er den forbanna bjørnen bugga???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

feil.

 

er forskjell på pet level (1-60) og pet loyalty level (1-6)

får trainingpoints hver loyalty lvl. Kan gjerne gå fra 1-6 på loyalty på en lvl.

 

høyere pet lvl er jo tregere ser det ut til at den får loyalty lvls...men virker som det går fortere hvis du slåss med den isteden for å sitte å vente bare.

Lenke til kommentar
feil.

 

er forskjell på pet level (1-60) og pet loyalty level (1-6)

får trainingpoints hver loyalty lvl. Kan gjerne gå fra 1-6 på loyalty på en lvl.

 

høyere pet lvl er jo tregere ser det ut til at den får loyalty lvls...men virker som det går fortere hvis du slåss med den isteden for å sitte å vente bare.

eller så føler du bare at tia går fortere ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

La pet'en din slåss og send 2-3 skudd i ny og ne. Mend(heter vel det?) pet'en så den ikke dør. Etter hver fight så mender du den igjen og gir den mat. Noen runder med dette så er pet'en din beste venn

Lenke til kommentar
feil.

 

er forskjell på pet level (1-60) og pet loyalty level (1-6)

får trainingpoints hver loyalty lvl. Kan gjerne gå fra 1-6 på loyalty på en lvl.

 

høyere pet lvl er jo tregere ser det ut til at den får loyalty lvls...men virker som det går fortere hvis du slåss med den isteden for å sitte å vente bare.

Det han sier stemmer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...