Gå til innhold

Skjermkort til SN95G5


Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har geforce 6800 ultra eller x850xt kort i sin Shuttle SN95G5 xpc? For jeg har tenkt å oppgradere pc'en siden skjermkortet er flaskehalsen for øyeblikket. Har Amd 64 3500+, 1024 corsair xms3200, raptor 74 gb, seagate 200 gb og med en 9600xt ultimate edition skjermkort, får jeg ikke optimal ytelse på alle spill. Grunnen til jeg spør at shuttle har 240w psu, og vil psu'en holde hvis jeg setter inn en ultra/x850xt kort i tillegg til oppsettet mitt? Og ikke minst tanken på varme og støy... :hmm:

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har liten tro på at det vil funke i en SN95G5 : > 6800 ultra altså

Står i testene at det er begrensa ned til skjermkort som bruker 1 kortplass. og sist jeg skjekka, så bruker 6800 ultra 2 kortplasser :\

 

+ at det trenger mye strøm :p og en SN95G5 har kun 240W

Lenke til kommentar

Bare hopp glatt over det faktum at jeg sier at jeg har brukt dette i min shuttle som er nøyaktig den samme som trådstarter spør om.

 

Hopp også glatt over at jeg skriver at ting går rundt, men du kan ikke ha dekslet på ved bruk av 6800ultra og at 800xt er best egnet grunnet (tilnærmet) "uhørbart" støynivå.

 

Hopp IKKE over folk som synser om ting de ikke vet noe om.

 

Var det en grei summering? :rolleyes:

Lenke til kommentar

Da går jeg får en x800xt eller x800pro. Var innom noen butikker i Usa, og så at de hadde ganske fine priser. Regna litt og tror at jeg sparer noen hundre lapper å bestille fra statene inkl moms og frakt.

 

Får se hvordan jeg gjør det i 3dmark03 da. For for øyeblikket ca 4300 poeng, og det ganske lite iforhold til mange andre som har nesten samme oppsett som meg, men bare med bedre skjermkort. Så skjermkort har ganske mye å si. Den flaskehalsen må jeg bli kvitt med :thumbup:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...