Gå til innhold

epic staff. hvor mye får jeg for den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke denne staven noen idioter på Silvermoon prøver å selge til 1000 gull, mon tro Du bør kunne ta 300g i det minste, har ikke så mye peiling på stavpriser.

Skrevet

brightwood har rykte på seg for å være den ubreste, mest sinnsyke og beste staffen ever.

Vet ikke om den er det, men den selger utrolig dyrt..

Spiller på daggerspine, og spurte en jeg var i gruppe med som hadde den der.

Han betalte 600g, 600g! Han ofra epic mount som han hadde spart dritlenge til pga den.. sinnsykt spør du meg, men folk betaler høye summer for epics.

Før du hiver den på Ah kan du jo prøve trade channelen i IF. Ofte folk som byr over hverandre der.

Skrevet

Tror faktisk den gikk for rundt 500g på burning blade, eller så har han som starta auksjonen bare satt startprisen sånn at det ser ut som om noen har lagt inn bud...

Starta hvertfall på 500g og buyout på 1000g. Tror ikke det skal være no problem og få 200-300g hvertfall.

Skrevet

Langt fra verdt så mye imo, men enkelte folk betaler så mye fordi den er epic, og fordi den har et enormt rykte på seg.

Gir jo en viss mengde status.

Skrevet

Den er jo nevnt i "pure pwnage" ("So i kinda just beat down the rogue with my glowing brightwood staff" ;)

Start den på 400g med buyout på 600-700, noen vil by på den, og 400g er slettes ikke værst.

Skrevet
Den er jo nevnt i "pure pwnage" ("So i kinda just beat down the rogue with my glowing brightwood staff" ;)

"He didnt even have like a stunlock build" :!:

Skrevet

Jeg hadde kommet til å satt den på 500g uten BO. Det er den beste staven i spillet. Vet av mange som hadde kommet til å gitt sin venstre arm for den.

Skrevet
Jeg hadde kommet til å satt den på 500g uten BO. Det er den beste staven i spillet. Vet av mange som hadde kommet til å gitt sin venstre arm for den.

Den beste og den beste... Jeg vet priests som foretrekker "Staff of Hale Magefire" (http://www.thottbot.com/?s=magefire), ikke uten grunn, men spørs selvsagt hva man foretrekker.

Glowing Brightwood Staff:

29 int

9 spir

15 stam

Staff of Hale Magefire:

25 int

22 spir

0 stam

Før noen prøver å si at spirit er uviktig: Det kan ha _mye_ å si. Spesielt mot raid-bosser, hvor du er avhengig av å regenerere mana en drøss med ganger i løpet av en kamp. En priest skal strengt tatt ikke få så mye aggro hvis tank er god heller.

Skrevet (endret)

Nå er det +15 Nature Resistance på den Glowing Brightwood Staffen og. De fleste vil nok si at Glowing Brightwood Staff er bedre enn Staff of Hale Magefire. Jeg er selv priest og ville absolutt valgt Glowing Brightwood Staff.

Som flere sier så spørt det på server økonomien, men regner med at du kan få minst 500-600g. Jeg holder på å spare opp til den og regner jeg må betale rundt 700-800g for den når jeg får råd.

Endret av SimenNor
Skrevet
Nå er det +15 Nature Resistance på den Glowing Brightwood Staffen og. De fleste vil nok si at Glowing Brightwood Staff er bedre enn Staff of Hale Magefire. Jeg er selv priest og ville absolutt valgt Glowing Brightwood Staff.

Sitter med en 60 priest ved siden av meg som er sterkt uenig. Nature Resist er fint noen ganger, selvsagt, men det er jo veldig situasjonsavhengig. Med en god tank skal ikke priests stamina være avgjørende for om en kamp går bra eller dårlig. 13spir > 4int. Som sagt: Spirit er _veldig_ viktig ved mange lengre kamper.

Ser ut til at det er vanskelig å få solgt den for 5-600g på Silvermoon nå, veldig serveravhengig som sagt.

Skrevet
13spir > 4 int.. altså 13 spirit bedre (større) enn 4 int?

Det jeg mener ja. Forskjellen (hvis man kun ser på int/spirit) er at den ene staven har 4 int mer, mens den andre har 13 spir mer.

Jeg (som warlock) ville heller hatt Glowing Brightwood Staff (int/stam er viktigst for meg), om jeg absolutt skulle hatt meg en stav. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...