MrLee Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Respawner mobs i Blackfathom deeps? mangler nemlig 1 twilight pendant... alt som dropper det er dødt...vil ikke ned en gang til...driter i om det er X timer respawn timer, bare de gjør det?
Den Polse Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Folk respawner veldig treigt i dungeons. Første som spawner er vanligvis patruljer. For å få tatt en boss el igjen så må man gå ut og inn igjen av instancen.
MrLee Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 det veit jeg seff.. men det virka ikke som om noe respawner i BFD... hadde runda hele tingen, og da jeg dro tilbake til starten var det ingenting der... (etter ca 1,45 timer) :/
.V. Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 BFD som i instancen i Ashenvale? Der spawner de nok ja, etter 1-2t har alt spawna(noe jeg fikk merke etter å ha blitt drept sekunder før en hunter rolla på en staff druiden (eneste healer/resser) mente han hadde enerett på(jeg kunne også godt tenkt meg den). Selvfølgelig droppa han å resse meg og brukte heller tida på å kvine. Mer ubrukelig druid tror jeg aldri jeg har sett. Gruppa var: mage, warriorx2, druid, hunter. Druiden var den nest-laveste i lvl, ene warrioren var 5lvls over han. Hvem tror du insisterte på å tanke, til tross for kraftige protester?
Sykkel Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg hadde funnet meg en ny member Er så irriterende når folk oppfører seg på den måten *sukk*
.V. Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg hadde funnet meg en ny member Er så irriterende når folk oppfører seg på den måten *sukk* Nå var han faktisk partyleader da, så jeg stakk bare og droppa hele instancen.
Den Polse Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Utrolig irriterende å være med idioter i instancer. Var i Stockade med min lille hunter sammen med 2 andre lvl 30-31 huntere. Jeg var lvl 26 eller noe. Han ene hadde ikke pet.. Drev å drepte og sto i der nede, da vi kommer til en kar jeg trenger (mener det var dextren ward) så gidder de ikke og bare løper tilbake og ned for å ta en kar de trengte istedet. De var komplett udugelige, den ene som hadde pet greide ikke å holde noe aggro og de pulla som gærninger. Etter at de pulla 6 stk eller noe og ikke greide å holde aggro døde jeg får så å få en hånlig latter. Mens jeg løper for corpse dreper de en quest kar jeg også trengte for så å wipe pga alle folka de hadde pulla i hytt og pine. Var temmelig gretten da jeg gikk ut av stockade da :\ Tilbake til saken så respawner vel folk i instancer så treigt at det ikke er noen vits å vente er min mening, bedre å gå ut og så inn igjen da.
MindTooth Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Er det ikke 2 timer som er felles respawn-time for de vanligste intancene? Ed1t: leif Endret 21. april 2005 av Birger_Nord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå