Gå til innhold

Respawn rate i BFD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Respawner mobs i Blackfathom deeps?

mangler nemlig 1 twilight pendant... alt som dropper det er dødt...vil ikke ned en gang til...driter i om det er X timer respawn timer, bare de gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det veit jeg seff..

men det virka ikke som om noe respawner i BFD... hadde runda hele tingen, og da jeg dro tilbake til starten var det ingenting der... (etter ca 1,45 timer) :/

Skrevet

BFD som i instancen i Ashenvale? Der spawner de nok ja, etter 1-2t har alt spawna(noe jeg fikk merke etter å ha blitt drept sekunder før en hunter rolla på en staff druiden (eneste healer/resser) mente han hadde enerett på(jeg kunne også godt tenkt meg den). Selvfølgelig droppa han å resse meg og brukte heller tida på å kvine.

Mer ubrukelig druid tror jeg aldri jeg har sett. Gruppa var: mage, warriorx2, druid, hunter. Druiden var den nest-laveste i lvl, ene warrioren var 5lvls over han. Hvem tror du insisterte på å tanke, til tross for kraftige protester?

Skrevet
Jeg hadde funnet meg en ny member :p Er så irriterende når folk oppfører seg på den måten *sukk* :(

Nå var han faktisk partyleader da, så jeg stakk bare og droppa hele instancen. :hrm:

Skrevet

Utrolig irriterende å være med idioter i instancer. Var i Stockade med min lille hunter sammen med 2 andre lvl 30-31 huntere. Jeg var lvl 26 eller noe. Han ene hadde ikke pet.. Drev å drepte og sto i der nede, da vi kommer til en kar jeg trenger (mener det var dextren ward) så gidder de ikke og bare løper tilbake og ned for å ta en kar de trengte istedet. De var komplett udugelige, den ene som hadde pet greide ikke å holde noe aggro og de pulla som gærninger. Etter at de pulla 6 stk eller noe og ikke greide å holde aggro døde jeg får så å få en hånlig latter. Mens jeg løper for corpse dreper de en quest kar jeg også trengte for så å wipe pga alle folka de hadde pulla i hytt og pine.

Var temmelig gretten da jeg gikk ut av stockade da :\

Tilbake til saken så respawner vel folk i instancer så treigt at det ikke er noen vits å vente er min mening, bedre å gå ut og så inn igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...