Gå til innhold

PvP honor systemet - kommer det til å bli kaos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine erfaringer fra honor systemet:

Tirsdag: En stor lagfest, alt som krypte og gikk var samlet i store raid i 3-4 soner. Det måtte gå galt.

Onsdag: Var i et 5man rogue team, holdt på mellom orgrimmar, UC og grom gol. Drap alle som var 48+ eller som var en trussel. Moro. Raid er ikke noe poeng i hvis du er rogue.

Konklusjon: Er du ikke 60 ennå, så kan du ihverfall ta deg en pause fra spillingen en ukes tid. 48-55 vil bli "hell leveles", siden disse vil være enkle honor points for alle som er 60. Men det fleste raid konsentrerer seg om grom gol, tm og camp mojache. Så tror ikke det vil være noe stort problem å solo queste etter at ting roer seg ned.

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

trur det kommer til å bli svin genialt!

bare slutt å spill dere som whiner...

Skrevet (endret)

Kan du fortelle meg hva som er så genialt?

Er ikke så mye gøyere å grinde spillere enn creeps etter min mening. Hvis du kan peke ut konkret hva du ser frem til, så hadde det vært greit. Slik jeg ser det har ikke PvP honour-systemer, sånn det er nå, noe særlig fremtid.

edit:

Synes det virker litt rart av Blizzard å innføre honour poeng, men ikke dishonour...

Endret av SBS
Gjest member-60584
Skrevet (endret)

Kan du fortelle meg hva som er så genialt?

Er ikke så mye gøyere å grinde spillere enn creeps etter min mening. Hvis du kan peke ut konkret hva du ser frem til, så hadde det vært greit. Slik jeg ser det har ikke PvP honour-systemer, sånn det er nå, noe særlig fremtid.

edit:

Synes det virker litt rart av Blizzard å innføre honour poeng, men ikke dishonour...

rent chaos og folk som whiner osv osv. svin genialt!

btw... join PvE server hvis du ikke liker å grinde newbies...

Endret av member-60584
Skrevet (endret)

de begrunner det med at det skal være mulig for high lvls å beskytte seg mot lowbies...

enkelt: ikke gi dishonour hvis lowbies tagger først... enkelt og greit...

Er det bare jeg som begynner å lure på om "problemene" med WoW (de så jo hvordan det ble på testserveren) i stor grad har noe med at det ikke er Roper og gutta som driver ting lengre, men pengegriske vivendi eller no slikt?

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
Det burde ha gått an å slå av PvP på en PvP-server når man skal gjøre solo-quests i contested area. Nå går det som regel greit å bare løpe rett forbi en fra den motsatte alliansen, uten at den personen dreper deg. Hvem gidder vel, når man er et party på 5 level 45, å drepe èn level 35 som har hårfint lite liv igjen når han holder på med et quest (og ville akkuart greid det om ingen kom i veien). Det er IRRITERENDE, og PvP-sytemet vil øke slikt.

Det som sikkert ville ha gjort seg, var å innføre ekstra poeng hvis en horde og en alliance tok et eller annet duel-modus greir på hverandre. Vet ikke jeg....

Ellers hadde det vært kjekt om disshonored-kills ga minus poeng som det svei, og at honor--disshonor tar hensyn til gruppe størrelsen.

•  
  • The /pvp flag has been changed to a toggle. Now once /pvp is turned on, you will be flagged for PvP until it is turned off. The /pvp flag will remain even after logging out, so please remember to turn off the /pvp flag if you do not wish to engage in PvP. This option is only available to players on Normal and Role Play realms.

Endret av Birger_Nord
Skrevet
Det burde ha gått an å slå av PvP på en PvP-server når man skal gjøre solo-quests i contested area. Nå går det som regel greit å bare løpe rett forbi en fra den motsatte alliansen, uten at den personen dreper deg. Hvem gidder vel, når man er et party på 5 level 45, å drepe èn level 35 som har hårfint lite liv igjen når han holder på med et quest (og ville akkuart greid det om ingen kom i veien). Det er IRRITERENDE, og PvP-sytemet vil øke slikt.

Det som sikkert ville ha gjort seg, var å innføre ekstra poeng hvis en horde og en alliance tok et eller annet duel-modus greir på hverandre. Vet ikke jeg....

Ellers hadde det vært kjekt om disshonored-kills ga minus poeng som det svei, og at honor--disshonor tar hensyn til gruppe størrelsen.

•  

• The /pvp flag has been changed to a toggle. Now once /pvp is turned on, you will be flagged for PvP until it is turned off. The /pvp flag will remain even after logging out, so please remember to turn off the /pvp flag if you do not wish to engage in PvP. This option is only available to players on Normal and Role Play realms.

Bare få å rette på så gjelder den oppdateringen der med pvP flagget til Normale(PvE) og RP serverne, altså ikke PvP serverne, vis noe ikke skjønte det...

Gjest member-60584
Skrevet
rent chaos og folk som whiner osv osv. svin genialt!

Ok, det jeg tenkte. Kaos er moro det, men blir fort litt "old".

mye som blir fort "old"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...