Left Blank Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 http://www.c0ax.org/stuff/pharcyde.in.acti...rip.xvid-pc.avi feedback APPRECIATED
DevN Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Synes dessverre den var skuffende. Kjedelige frags. Dårlig musikk. Størrelsen (med tanke på lengden). Kunne gjerne hatt litt effekter. Fikk rett og slett ikke noe feeling i denne. Min mening, sikkert noen som har noe positivt å si om den.
Left Blank Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 hm joa, men 1. jeg elsker musikken og 2. du så ikke noen bra frags? jeg som syntes glockinga, famasinga og awp skuddet var så kult angående effekter, ja.. problemet er rett og slett at jeg ikke har erfaringen til å putte i effekter som ikke ser latterlige ut, men jeg og en annen skal lage en fragfilm sammen hvor jeg skal hive meg inn i adobe after effects tutorials etc for å få den bra. men takk for at du så på
brd Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 eg driver å laste ned håper eg kan sei noko bedre enn DevN:)
GoldlaXiE Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Syns filmen var litt kjedelig.. -Musikken var drit -Likte ikkje at du hadde slow motion heile tida -Ein del kjedelige frags -Eg likar ikkje 1.6 -Eit par fine frags Dette er min mening desverre! Endret 20. april 2005 av Gullegutt
danno_O Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Huff. Beklager å måtte si det men jeg er helt enig med de ovenfor. Det ser bare teit ut å ha Public-Frags på fragmovie og de var ikke spesielt bra heller. Det ser også ut som om du og kompisene dine har satt dere ned å spilt for å lage en film. Prøv heller å samle opp gullkorn av de fragsene du har.
syff Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ingen personlig offansiv, men fragmovien din var dårlig til beinet. One-kills av typen "wow, tok deg lett, brukte bare to clips!!!" og generelt kjedelige frags av umeritterte spillere (det bør ikke ha noe å si, men når fragsa er såpass elendige..) er utrolig søvndyssende.
Anbefalte innlegg