Gå til innhold

Hvilke headphones er best for spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Zalman headsettet skal være svært dårlig kvalitet på (bygge kvalitet, ikke lyd) og det ser teit ut.

 

Jeg har selv Speedlink MedUSA 5.1 headsettet, jeg skal ikke anbefale det så veldig enda da jeg ikke har fått testet det skikklig enda, det jeg har erfart er at det funker veldig bra i spill, men ikke er så veldig bra til musikk.

 

Icemat siberia har jeg ikke hørt noe negativt om enda.

Lenke til kommentar

Jeg fikk mine svarte icemat... presisere SVARTE, for de hvite ser ikke bra ut... :p

 

Har hatt AKG-301, og ble egentlig veldig overrasket over disse icemat. Lyden er upåklagelig og de sitter som bare det på hodet.. Mener bortimot det viktigste er at dem er komfortabel.. Særlig når man sitter endel timer i strekk med disse på..

Skal ikke si noe om de andre, har vært borti koss sine, men icemat er bedre....

 

Kan ikke si noe om levedyktighet, men dem virker veldig gjennomførte..

Er ikke skinn pads på klokkene, disse er av tøy... kan bli slitt etterhvert, fordelen er at man ikke blir svett rundt ørene.. :roll:

Enda en fordel er ledningen, den er lang, med extension som følger med er den 2.8 meter.. Og ledningen virker veldig bra, har et problem med å slite ledninger, men denne ser ut til å være av meget bra kvalitet.. (Glemmer å ta av headsettet.. :cry: )

 

Mikrofonen har jeg ikke testet, fordelen/bakdelen er at den ikke er implementert i hodetelefonene... Så du får 2 ledninger, og fester mic`n der du vil... Som sagt, en fordel for meg, kan være en bakdel for noen..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...