Kvinnorna Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Heisann! Jeg lurer rett og slett på hvordan man lager en guild fra bunnen av? Er det noen som har erfaringer rundt dette og kan fortelle meg hvordan dette gjøres og noen tips rundt dette? Håper på tilbakemeldinger fra dere wow fans der ute
haarod Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Du burde rekruttere medlemmer før du starter guildet slik at du har nok medlemmer begynner med underskriftskampanjer. Folk som roper ut "Please sign my guild charter, you can leave when the guild is up" er som regel ikke så populære og gir guildet et dårlig rykte. Så ha nok medlemmer før du starter det ingame. Du burde avklare en evt. hjemmeside, VT, IRC chan først da dette gir folk et bedre førsteinntrykk av guildet. Ha regler i guildet, som folk må forholde seg til. På grove regelbrudd så kicker du dem uten å gi dem evt. sjanser.
Kvinnorna Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Du burde rekruttere medlemmer før du starter guildet slik at du har nok medlemmer begynner med underskriftskampanjer. Folk som roper ut "Please sign my guild charter, you can leave when the guild is up" er som regel ikke så populære og gir guildet et dårlig rykte. Så ha nok medlemmer før du starter det ingame. Du burde avklare en evt. hjemmeside, VT, IRC chan først da dette gir folk et bedre førsteinntrykk av guildet. Ha regler i guildet, som folk må forholde seg til. På grove regelbrudd så kicker du dem uten å gi dem evt. sjanser. jepp, er meg og et par andre kamerater som spiller sammen som muligens starter en guild etterhvert! Takker for tips;) Men hvordan fysisk starter man en guild in game, hva må man gjøre? Jeg har medlemmene klare det er bare å fysisk få startet guilden hvis du skjønner?
Exeter Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Tror det bare er å stikke til Guild Master koster vel 10g Alle signer. (Det går ann å stikke ditt Aliance Starter, å få tak i de siste du eventuellt trenger for å starte guilde. Det er ingen som husker det) Bare kick de etterpå Husk å dobbelt sjekk stavingen på Guild navnet og lag dere en kul tabard. koster 1g per hode.
captzalo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 En av stedene er Stormwind Visitors Center. Rett innenfor dørene til Stormwind og til venstre. Alliance iaf. Så vidt meg bekjent skal det være guild og tabard-vendors i alle større byer. Undercity, Orgrimmar, Ironforge, Stormwind, Darnassus og Thunder Bluff. Skulle ikke forundre meg om det er i Gadgetzan, Ratchet og Booty Bay også. 10g for å lage guild og 1g for guildtabards.
rolax Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Rart.. En venn av meg betalte 10s for å starte guild. D e 10g for å lage guild tavard tror eg
Intempestus Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Korrekt. - 10 silver for å etablere guild. - 10 gold for å designe guildtabard. - 1 gold for å kjøpe egen tabard.
AndyG Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) Mang trenger altså 10 signaturer på guildcharter før man får registrert guilden. Vær nøye med å skrive riktig navn, for du får nemlig ikke endret navnet etter du har registrert guilden. Endret 20. april 2005 av AndyG
Ulf Isaksen Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 nå har jeg ti medlemmer. hvor registrerer jeg guilden henn?
akristina92 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Da går du til guildfyren ( han du fikk "brevet" av )
Ulf Isaksen Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 har gjort det. skal eg bare vente da eller. får ikke besjed at han har gjort noge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå