Gå til innhold

Trenger ein liten bekreftelse på ein liten ting

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som kan bekrefte at den nyeste driveren til 9800 skjermkortet, har kvittet seg med den fæle lagginga i K.O.T.O.R på dei store slettene i spillet ?

Det er vell dei slettene i Dantooine

Endret av albions
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er Kotor2 du snakker om, så har det vært laget en fix for dette for en evighet siden(manuell riktignok). Den siste Catalyst v. har også rettet opp i dette problemet og den nylig utgitte patchen til Kotor2, har også gjort en del for bedre fps...

Skrevet

Jeg har 9800pro og hadde ingen problemer med KOTOR. Enkelte steder på KOTOR2, hakket det derimot forferdelig. Jeg visste ikke om noen fix når jeg spilte det, så jeg måtte stille på grafikken (enten opp eller ned) mens jeg befant meg på problemområdet. Da funket det fint til neste gang jeg gikk inn på en meny i spillet (eks inventory). Ufattelig tungvint :roll:

Skrevet
Jeg har 9800pro og hadde ingen problemer med KOTOR. Enkelte steder på KOTOR2, hakket det derimot forferdelig. Jeg visste ikke om noen fix når jeg spilte det, så jeg måtte stille på grafikken (enten opp eller ned) mens jeg befant meg på problemområdet. Da funket det fint til neste gang jeg gikk inn på en meny i spillet (eks inventory). Ufattelig tungvint :roll:

Det er det samme problemet som eg sliter med i 1`eren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...