MrLee Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ettersom jeg ikke kan poste på suggestions forumet til Blizzard p.g.a. identity bug, poster jeg likegodt her. Jeg er en av dem som mener at det ikke hersker total krig i WoW og at ikke alle hordes burde være KOS. Problemet med PvE er at det blir litt tafatt, men samtidig så er ganke(og corpsecamp) frustrasjonen ved en vanlig PvP server ufattelig stor. Jeg tror løsningen (iallefall for meg) ville vært en PvP RP server.. PvP server med RP regler (som ble litt bedre enforca enn situasjonen på RP servere i dag muligens). Samtidig skulle jeg ønske det var mulig å snakke på tvers av sidene på RP servere... det skulle jo tross alt være mulig å lære seg språket.. :/ bygger MYE mer opp om RP elementet gjør det også..
haarod Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg også! Skulle aldri begynt på "The Maelstrom", er jo verre enn BB der.
henrik_s Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 en med navn "Xoknath" har allerede postet det på forumet. Men jeg synes det egentlig er en fin ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå