Gå til innhold

dit favorit bilspill?


Anbefalte innlegg

Bilspill har jeg prøvd så mange forskjellige av at jeg har vanskelig for å si 5 spesielle som jeg synes er best. Her er sånn ca hva jeg tror kan være en relativt fair liste: (begrenser meg til kun PC siden tråden ligger i den delen av forumet, da :( )

 

1. Colin McRae Rally 2.0 - det dedikert mest spilte spillet (av disse) på min PC

2. Trackmania - Om mulig enda bedre enn neste spillet på lista

3. Stunts / 4d sports driving - god gammel klassiker med udødelig soundtrack

4. Carmageddon Serien (spesielt nr 1, men 2ern og TDR2000 var ikke så ille heller. N64 versjonen sugde skikkelig derimot)

5. King of The Road - dette spillet kommer inn som en outsider da jeg har brukt utrolig mye tid på det. Det er spesielt da det ikke er et typisk bilspill, men et lastebilspill hvor du leverer varer rundt omkring.

 

Colin og KotR spilles selvfølgelig med ratt, resten har jeg sett det lettest å benytte tastaturet på :)

 

og til gspr: gutten er 11år (i flg profilen), så gi han en sjanse :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Da er det bare litt dumt at ingen av disse spillene eksisterer...

1. McDonald's serverer ikke McRally, i hvertfall ikke som ett kolli.

2. Graunden kan aldri omgjøres.

3. Pærer er sjelden så veldig varme.

4. Tja, hvis du prøver å snakke italiensk og engelsk/fransk samtidig, så kanskje...

5. Det finnes ingenting under Gund. Gund er skikkelig lavt nede.

 

Sorry for OT, men denne fortjente det... kraftig.

Har du hørt om dysleksi? Mulig trådstarteren har det, og da er det ikke spesielt kult å svare på den måten du gjør, du forstod jo hva han mente, eller hva?

Lenke til kommentar

Joa, jeg vet om de. De får bare styre på med sitt og tro at GT4 er realistisk, når det egentlig kun er en hybrid mellom arkade og simulator.

 

Morro med 900kilos bil, 700hk og fult køl gjennom hele svingen uten mulighet for at ræva sklir ut. Vart så hinsides skuffa over GT4 at jeg finner ikke ord. Glad jeg prøvde det, ellers hadde jeg kasta bort penger på GT4 og PS2.

 

bah, men nokk OT :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...