Gå til innhold

Dette gir dårlig moral

Anbefalte innlegg

Skrevet
spiller PvE jeg. Men hva er vitsen med å spille drittsekk? Hva er poenget med det? Om det er tåpelig av meg å sammenligne RL og ingame, hva er det som ikke er tåpelig med å spille drittsekk?

"Hvordan i all verden kan det ha seg at det finnes mennesker som liker dette når ikke jeg liker dette??????"

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tåpelig sagt av deg gamer73, sammenligne folk i spillet slik som de er i RL? At du er en drittsekk ingame med alliance, noe som du må regne med i og med at du valgte PvP server, har vel ingenting å si med hvordan du oppfører deg RL. Tåpelig av dere å klage på å bli drept når dere spiller på PvP server, idioti å spille på PvP server for dere i det hele tatt da...

Spiller pvp for å kunne angripe folk rundt samme lvl hvis jeg føler for det. De fleste er ikke så idiot at de bare går rundt og ganker og corpsecamper. De fleste alliance jeg møter på gidder som regel ikke å angripe og det gjør ikke jeg heller, de fleste kjører bare en liten /wave og løper videre.

Hadde en idiot i går som bare ventet på spawn hele tiden og det er ikke akkurat rasende festlig og har absolutt ingenting med pvp eller pve server å gjøre. Hygget meg når han ble slaktet en del ganger etterpå.

Det er bare et fåtall som ikke forstår at det ikke er noe gøy å ganke. Akkurat som jeg ikke gidder å drepe creeps 20 lvler under meg, så dreper jeg heller ikke allliance 20 lvler under.

Og jo, det går fint an å sammenligne med RL... Er du drittsekk i spillet så er du nok litt drittsekk rl også. Bryr meg midt bak hva folk burde mene om at de spiller "roller" og piss.

Edit:

Vel... å like å trykke på en knapp og så vente lenge og trykke på en knapp til er ikke akkurat underholdning. Hvis de har så lite liv at det er festlig, så synes jeg nesten synd på de.

Endret av SBS
Skrevet

Spiller PvE som sagt!

Liker PvP, men i spill som CS og BF ja. Og av og til under raids på PvE.

Jeg sier ikke nødvendigvis at man ikke skal forvente dette på en PVP server, men jeg sier bare at å spille konsekvent feigt og råttent som visse personer gjør, kan lett gjennspeile en ganske så kjip person i real life. Et indre ønske om å plage andre. Dette er for meg aldeles tåpelig! Finnes nok av idioter i verden uten et snev av ære, jeg vet det. Men jeg syntes bare at det var viktig å belyse!

Skrevet
Spiller pvp for å kunne angripe folk rundt samme lvl hvis jeg føler for det. De fleste er ikke så idiot at de bare går rundt og ganker og corpsecamper. De fleste alliance jeg møter på gidder som regel ikke å angripe og det gjør ikke jeg heller, de fleste kjører bare en liten /wave og løper videre.

Hadde en idiot i går som bare ventet på spawn hele tiden og det er ikke akkurat rasende festlig og har absolutt ingenting med pvp eller pve server å gjøre. Hygget meg når han ble slaktet en del ganger etterpå.

Det er bare et fåtall som ikke forstår at det ikke er noe gøy å ganke. Akkurat som jeg ikke gidder å drepe creeps 20 lvler under meg, så dreper jeg heller ikke allliance 20 lvler under.

Og jo, det går fint an å sammenligne med RL... Er du drittsekk i spillet så er du nok litt drittsekk rl også. Bryr meg midt bak hva folk burde mene om at de spiller "roller" og piss.

du har skjønt det! en fryd for øye å lese!

Skrevet

Man spiller ofte med en viss "ånd" av hvordan man selv er. Selv liker jeg dårlig lover og regler i RL som i spill (jeg følger dem fordi jeg må). Jeg er ellers en grei gutt som er godt likt. Og slik spiller jeg også i spill. Self kan jeg også bli forbanna og gjøre litt dumme ting, men det er ikke målbevist for å ødelegge for andre.

Skrevet
Bryr meg midt bak hva folk burde mene om at de spiller "roller" og piss.

ja hehe..man skal være rimelig utholden om man klarer å spille en drittsekk i et spill som krever ukevis med innsats, hvis man selv er en sympatisk person som ikke har noe til overs for drittsekker. Da spiller man mot sin natur, og dette klarer svært få å gjøre i lengden.

Skrevet
spiller PvE jeg. Men hva er vitsen med å spille drittsekk? Hva er poenget med det? Om det er tåpelig av meg å sammenligne RL og ingame, hva er det som ikke er tåpelig med å spille drittsekk?

"Hvordan i all verden kan det ha seg at det finnes mennesker som liker dette når ikke jeg liker dette??????"

gamer73, Værsågod og fordøy denne :thumbup:

Skrevet

gamer73, Værsågod og fordøy denne :thumbup:

Han har ikke sagt at ingen liker å ganke. Han har, i likhet med flere, beskrevet hvorfor det er idiotisk, og hvorfor det er idiotisk å si "liker du ikke ganking, gå til en PvE-server".

Skrevet (endret)

"Hvordan kan det ha seg at folk liker dette når ikke jeg liker det??? Jeg syntes jo det er dumt og idiotisk!"

At ikke du forstår deg på det trenger ikke å bety det er idiotisk.

De fleste serverene er PvP fordi de fleste foretrekker å spille PvP og bruke fritiden på det - det er så enkelt.

Å ganke noen i wow er ikke så altfor forskjellig fra Counterstrike.. En nybegynner i Counterstrike er hjelpeløs slik som nybegynneren i WoW, Nybegynnere i CS blir ikke bare ganket de blir også herset med og skjelt ut av mange.

Prøv å spill Starcraft FFA sammen med 7 andre som har spilt spillet like lenge som en lvl 60 har spilt wow.

Poenget er at nybegynnere får svi i de fleste online-spill, slik har det alltid vært i spill hvor man konkurrer mot hverandre.

Endret av Pycnopodia
Skrevet (endret)
  "Hvordan kan det ha seg at folk liker dette når ikke jeg liker det??? Jeg syntes jo det er dumt og idiotisk!"

At ikke du forstår deg på det trenger ikke å bety det er idiotisk.

Leste du ikke innlegget mitt over?

De fleste serverene er PvP fordi de fleste foretrekker å spille PvP og bruke fritiden på det - det er så enkelt.

Ja, MEN

PvP er ikke lik Ganking

Jeg spiller PvP-server og synes det er veldig moro, men jeg liker ikke ganking eller gankere.

Endret av Pinglebolle
Skrevet

Pinglebolle, Det er også de som sier at de liker CS men de hater flashbangs og rifler som dreper med 1 kule. CS er flangsbangs og CS er rifler som dreper i 1 kule..

På samme måte er det ganking i WoW sine PvP-servere og det vil sannsynligvis alltid være slik. Bli vant til det :)

Skrevet (endret)
Pinglebolle, Det er også de som sier at de liker CS men de hater flashbangs og rifler som dreper med 1 kule. CS er flangsbangs og CS er rifler som dreper i 1 kule..

På samme måte er det ganking i WoW sine PvP-servere og det vil sannsynligvis alltid være slik. Bli vant til det :)

For det første: jeg har allerede beskrevet hvorfor bruk av AWP vs Ganking blir en elendig sammenligning.

For det andre: jeg har aldri sagt at vi kan fjerne alle idiotene som spiller på PvP-serverene, og jeg har akseptert dette fra første stund. Det er nå heller ikke det vi diskuterer. Heldigvis har jeg sluppet å bli ganket så mye. Dessuten er jeg snart lvl 60 selv.

Endret av Pinglebolle
Skrevet

Disclaimer : Har ikke lest hele tråden. :)

så om det er krig kan jeg springe rundt og skyte unger?

T_T

Nå begynner vi med latterlige sammenligninger her. Herregud, det er et spill. :no:

Skrevet

Okei..

Men!

WoW PvP-servere er lik masse ganking, slik vil det sikkert alltid være og for det jeg vet kan det godt være det blir mer av det. Å venne seg til det er virker som en OK ting å gjøre.

Skrevet

hmm så rart, everquest 1 hadde ikke så store problemer med slike ting.. selv om der kunne en level 60 drepe alt ned til level 6

sullonsek reglane var meget bra.

Skrevet
Når jeg blir lvl 60 skal jeg gjøre mitt beste for å irritere så mange som mulig, jeg skal gjøre mitt beste for å være så feig, sleip og feig som overhodet mulig

Når du nevner dette så framstår du som om at du faktisk går inn for å plage andre! Og det er jo derfor jeg syntes det blir tåpelig!

At man må bli vant til ganking er en ting, en annen ting er at du går aktivt inn for feigt og sleipt spill. Det er det jeg reagerer på.

Om du handler ut fra egen vilje og liker å gjøre ting på din måte er helt greit for meg. Jeg er den første til å innrømme at jeg ikke liker visse lootingregler som forkommer på serverne...men det å aktivt plage andre spillere syntes jeg svært lite om!

Skrevet

gamer73, :D

PvP appellerer ikke til alle men det er helt frivillig å være med på. Hvis noen velger å bli drept av en lvl ?? innimellom så er det ikke min feil at de blir irriterte når den lvl ?? kommer og tar de? :whistle:

For det er dette PvP faktisk er.

Skrevet

OK, la flammene begynne.

Bare NEWBS (nybegynner på lv 46 osv. alias; folk som er lv 60 er newbs)

klager over at de ble ganka..

En lv 46 kan svi akkuratt like mye som en lv 1.

Og det er utrolig fjortiss (selv om du er 28 år og likevel gidder å bruke tid på dette) å diskutere dette i det heletatt.. Jeg forstår ikke selv at jeg gidder, jeg er sikkert fjortiss selv, men jeg blir mektig irritert på folk som har valgt PvP server å klager over ganking, corpse camping osv..

Når du er med på leken så skal du f*en meg tåle steken. Det er en grunn til at PvE servere finnes!

De finnes nettopp for at man skal unngå whine fra newbs som klager over å ha blitt ganka. Folk som ikke tolererer å bli drept av folk 30 lv's høyere enn seg har ikke noe på en PvP server å gjøre. - Så enkelt !

-Pell deg vekk fra PvP serveren!

"Det er Krig" - Argumentet holder i massevis! Å sette en grense over hva du kunne drepe å hva du ikke kunne drepe ville vært patatisk.

At du blir corpse campa betyr at du har 0 gode venner, eller mange dårlige!

Ja, jeg tar meg gjærne tid til å drepe et par lv 30s selv om jeg er lv 60. Grunn; jeg vet de kommer til å drepe en masse. - Fjortissganker ? whatever.. Gå å spill PvE !!

PvP er nettopp dreping av hverandre. Har jeg ikke noe bedre å fordrive tid på så hindrer jeg gjærne finendens level prosess. Grunnen er like enkel, han kommer til å prøve å drepe meg en dag. Å hindre fienden å avansere er noe alle burde gjort, uansett.

Ikke prøv å være en smartass å dra opp sammenlinkinger med noe som helst. PvP er nettopp å drepe.

Hvorfor er du fremdeles en newb når du er lv 60 og klager ? Fordi du gikk glipp av de grunnleggende, elementære, nebegynnende valga da du valgte server.

Når man har valgt PvP og fremdeles klager over å ha blitt drept av en lv ??, da er det noe riv-ruskende galt oppe i hodet på den personen.

---

Dette er noe alle whinere bør ta til seg:

At du bygger opp hat mot noe som er en del av selve spillet vitner om at du selv ikke er moden nok til å spille. Whinere er den værste sorten av spillere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...