Gå til innhold

ta dere moderatorer (igjen)


Anbefalte innlegg

Slutt å slett threaden min f...

 

 

dere suger vilt, stenger tråder der jeg ikke hadde fått svar på alle spørsmålene.

 

jeg spurte den "akutelle" moderatoren. dette fikk jeg som svar

 

 

 

Hvorfor? Du har fått klart svar på ditt spørsmål, og om du ønsker å handle med Norek er det ingenting noen her på forumet kan hjelpe deg med. Da må du kontakte dem direkte og diskutere forhandlerstatus med dem. Det har heller ikke almenhetens interesse, derfor så jeg ingen grunn til å fortsette diskusjonen. Hvis det var viktige punkter du følte du ikke fikk svar på i tråden så fortell meg det, så skal jeg gjerne vurdere å åpne tråden igjen for det.

 

Dersom du ønsket å diskutere en annen problemstilling angående dette foreslår jeg at du starter en ny tråd.

 

Merk at tråder kan bli stengt uten at det indikerer at noe er galt. Det er vanlig å gjøre det når et problem er "løst". Det er bare en måte å kontrollere mengden av tråder på forumet. Hvis jeg har misforstått deg så kontakt meg gjerne igjen, mens helst uten å banne. Det er kjedelig nok å være moderator om man ikke skal få kjeft for det! (Se gjerne retningslinjenes pinkt 13: Link.

 

 

 

han ber meg starte ny tråd hvis det gjelder en annen problemstilling, ok jeg startet. Men den ble stengt. kanskje tittelen var litt svak, men dere kunne endret det istedenfor for å stenge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjerp deg. Du fikk svar på hvorfor komplett og norek var så like. Dessuten er det en fin søkemulighet her på forumet som virker. Det at du oppretter klagetråd på klagetråd gjør heller ikke saken bedre :!:

 

Synes moderatoren begrunnet stengingen bra, og dessuten så hadde de kanskje endret topicen for deg hvis du hadde vært høffligere. De er jo tross alt bare mennesker de også :cool:

 

Dessuten er vel dette feilpostet..

Lenke til kommentar
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Har du flere kommentarer kan du ta det på mail eller PM etter en liten pause for å roe nervene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...