Gå til innhold

Asus 9800 XT 256 mb + ATI Silencer 3 (Rev. 2)


ekarlso

Anbefalte innlegg

På lørdags natt satt jeg å skulle til å kose meg det som hadde blitt mitt første WoW spill siden jeg hadde spillt betaen. Men så skjedde det aller mest utenkelige: Asus Stock kjøleviftene begynte å streike. Når jeg så skrudde av min koseligste pc for å ta ut kortet å sjekke, så fant jeg ut noe horribelt: Den ene av Asus viftene som holder kortet kaldt hadde stivna helt pga støv., og den andre var ikke langt etter.

 

Derfor lurer jeg nå på om jeg kan ta og benytte meg av denne:

http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=11

 

Som en ny koseligst kjøler for mitt koseligste gode gamle grafikk kort. Jeg har lest litt rundt, men lurer på om det kanskje er noen erfaringer her ute og går.

 

Takk på forhånd på all den hjelp som gis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På lørdags natt satt jeg å skulle til å kose meg det som hadde blitt mitt første WoW spill siden jeg hadde spillt betaen. Men så skjedde det aller mest utenkelige: Asus Stock kjøleviftene begynte å streike. Når jeg så skrudde av min koseligste pc for å ta ut kortet å sjekke, så fant jeg ut noe horribelt: Den ene av Asus viftene som holder kortet kaldt hadde stivna helt pga støv., og den andre var ikke langt etter.

 

Derfor lurer jeg nå på om jeg kan ta og benytte meg av denne:

http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=11

 

Som en ny koseligst kjøler for mitt koseligste gode gamle grafikk kort. Jeg har lest litt rundt, men lurer på om det kanskje er noen erfaringer her ute og går.

 

Takk på forhånd på all den hjelp som gis.

Er vel ikke annet å lure på enn å sette på ny kjøler eller blåse de gamle rene?

Forresten så er det ikke sikkert at strømkontakten på kortet, som du kobler vifta til passer med Arctic Cooling sin kjøler. Gjorde i alle fall ikke det på mitt 6800 Gamer Ed. Vet ikke hvordna det er på de gamle, men pass deg for det!

Ellers er vel den kjøleren mer støysvak... (AtiSilenceren)

Lenke til kommentar

akkurat det med strømkablen er ikke noe prob.. skal visst kunne kutte kablene og sette på det gamle kabelen. Men det med dem der viftene, så er de kaputt. Jeg prøvde blåsing, men visstnok etter lang service til meg har dem blåsst skeivt ei god stund og når dem beveges nå så spinner dem skeivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...