graks Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 George Broussard leder av 3D Realms har bekreftet at Human Head Studios holder på og lage prey. 3D Realms begynte med prey før dnf,så prey er det spillet som har vært lengst for det kommer ut. skal vist bli vises fram på e3 messen,spillet bruker doom3 motoren. http://forums.3drealms.com/ubbthreads/show...0&page=0#826138
Rolexander Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jepz dette blir bra gleder meg til E3 messen, 3D ralms er jo bare kongen på FPS. Men eg trur DNF blir ferdig før prey.
Vice Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 3D Realms begynte med prey før dnf,så prey er det spillet som har vært lengst for det kommer ut. Ja, men prey ble jo kansellert i motsetning til DNF som har vært under utvikling kontinuerlig.
FJERNET111 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jepz dette blir bra gleder meg til E3 messen, 3D ralms er jo bare kongen på FPS. Hvorfor er 3d Realms kongen på fps? De har jo knapt nok laget et fps i 3d (duke nukem 3d er vel strengt tatt ikke 3d). Og heller ikke gitt ut et spill på mangfoldige år. Nei, de er nok langt nede på listen over gode fps-utviklere. Blir interessant å se om de kan overraske eller om det blir doom 3 med et nytt navn.
graks Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 3D Realms har et utrulig aktivt community for et selskap som ikke har kommet ut med spill på 8 år.
Vice Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 www.prey.com Huh.. litt artig men var det alt liksom?... "Earth's saviour doesn't want the job™"
Shimano Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Morsom melding i kildekoden på siden da - gjør litt narr av sin egen markedsføring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå