pusur6 Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Heisann. Veit dere om hvor man kan laste ned gratis Half-life mod? paintball mod. eller noe sånt
TheDarkListener Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Digital Paintball du tenker på? Tror det ligger under Third-Party games i steam. Ellers google it!
Tonickup Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 har lasta det ned men får ikkje det til å virke... noken som kan hjelpe meg? eg finner ikkje .exe fil som eg starte i frå, det ligger heller ikkje i "play games" på steam...!?
A.J Green Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke så veldig vanskelig... Og fremgangsmåten for innstaleringen av disse 3d. party programmene pleier å stå ganske greit forklart. Om du ikke ser dem på "Play Games" må du bare restarte steam.
Adversary Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 det er ikke slik i garrys mod ialle falll. men det er vel i modsmappen i steam.
galaxee Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 \Valve\Steam\SteamApps\SourceMods ellers funker det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå