Gromle Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Ja endelig ser det ut til at The Fall er klar for det engelske markedet. Store feil og mangler fra tysk og spansk utgave skal ha blitt fikset. Endelig utgivelsesdato fant jeg ikke noe om, men rop ut hvis noen vet noe mer. Kanskje er dette spillet som kan fylle tomrommet mens vi venter på Fallout 3. RpgDot brakte denne flotte nyheten.
gobyfly Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Dette spillet ville jeg ha når det skulle ha komt ut for nesten 1 år siden. Nå kan det bare brenne for min del...
Elendil Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 hva slags spill er dette? Sidan Fallout 3 er RPG så er dette spillet eit RPG. Da får vi det sikkert om omtrent 14 dager da.
Bone Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg gleder meg ihvertfall jeg! Har nå tenkte å gi det en sjangse! Folk som har spilt den tyske versjonen sier (i hvert fall noen av dem) at spillet hadde vært ordentlig bra, hadde det ikke vært for en del bugs.. Og nå skal jo de vistnok være fikset så.. Skal nå gi det en sjangse, som sagt!
Amnio Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Slik jeg forsto det er dette en utvidelse til den tyske versjonen, men samtidig den versjonen som den engelske skal bygges på senere. Det er altså ikke den engelske versjonen som kommer i slutten av april. Datoen for denne er vel ikke fastsatt som tidligere nevnt i denne tråden. Så selv om dette tyder godt for den engelske versjonen, så må vi vel vente ei god stund til. Kan bli spennende dette her! Litt irriterende at de ikke oppdaterer forsiden på den engelske hjemmesiden, kunne jo vært litt nyttig å tipse om at spillet nærmer seg og at det ikke kommer til å bli utgitt fullt av feil slik mange ser ut til å tro.
Gromle Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 (endret) Jo, ser ut som du har rett. Burde kanskje begynne å lese ting litt nærmere før jeg roper hurra. Men virker ikke som den engelske versjonen er såååå langt frem i tid. Endret 22. april 2005 av Gromle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå