Gå til innhold

Venice har ankommet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har oversikt over hva forskjellene mellom Venice og Winchester er og hva som er nytt på Venice?

Herregud, har du prøvd søke før du spør ?

Skrevet

Ok, for å ikke være totalt drittsekk:

-SSE3 instruksjons støtte

-bedre minnekontroller

-bedre OC potensiale antageligvis

Out of the box så er det vell bare 1-2% ytelseøkning. Men det ser ut som venice klokker bedre og derfor er det mer "lønnsomt" å gå for venice

Skrevet

Takker for info. :) Joda, prøvde å finne litt info først, men sikkert jeg som var "idiot" på søkingen. hehe + stresser mye på jobben om dagen, så hadde ikke tid å lete alt for lenge. Takker i allefall. :)

Skrevet
God sjangs for at det blir en venice på meg ja, men eg må se ka prisen blir på dual-coren til amd først!

Den er ikke planlagt lansert får i tredje kvartal da.. Men jeg sakl nok ikke ha meg ny PC før det jeg heller. Blir sikkelig spennende :D

Skrevet
God sjangs for at det blir en venice på meg ja, men eg må se ka prisen blir på dual-coren til amd først!

Den er ikke planlagt lansert får i tredje kvartal da.. Men jeg sakl nok ikke ha meg ny PC før det jeg heller. Blir sikkelig spennende :D

Etter hva jeg har hørt så kommer dual-core AMD for desktop (Toledo) i slutten av juni...

Jeg kommer nok til å vente på Toledo...

Skrevet
Raptor' date='20/04/2005 : 00:11']

Etter hva jeg har hørt så kommer dual-core AMD for desktop (Toledo) i slutten av juni...

Jeg kommer nok til å vente på Toledo...

Hmm, stemmer det :) Er vist ikke helt oppdatert jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...