Adversary Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) dust 1 dust 2 surf meps cbbl cheatau office EDIT: fy_snow fy_poolday Endret 5. mai 2005 av mini me
DevN Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 At du glir rett gjennom alle. Dermed funker det ikke å blokke eller booste. Kjempe bra. Du har ikke noen IP-adresser til servere som kjører surf-maps med deathmatch og anti-block?
Andcatz Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det diggeste mappe må være mitt map!ka_glassworld Få litt respons??
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Det diggeste mappe må være mitt map!ka_glassworldFå litt respons?? Fikk ikkje åpne den fila Error!
cheeplix Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 At du glir rett gjennom alle. Dermed funker det ikke å blokke eller booste. Kjempe bra. Du har ikke noen IP-adresser til servere som kjører surf-maps med deathmatch og anti-block? Beklager, ikke her og nå. Skal undersøke litt, jeg.
Mammuten Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 (endret) Det var offtopic, men har hørt "Dont drink and drive when you can smoke and fly", men ja.. sikkert flere versjoner av den EDIT: Sikkert tøft det map'et der.. på lan... Har du laget flere? Endret 6. mai 2005 av Mammuten
kjetilan Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Selv så liker jeg Train, Compund og Prodigy best... Men det helt elendig og spille Compund med stats horer... Å NEI!! IKKE ANGRIP! VI KAN DØ! Piranese og Chatau Er også litt morro da..
Simkin Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) spilte på ett map på en CZ Server som hette "fy_matrix_b4" der starta ct og terror over hverandre(med glass imellom)) og det var en dør for hvert våpen(kun en dør som ble åpne for hver runde), altså forskjellig minimap og våpen for hver runde.. fy faen dette mapet var drit tøft!! jeg spiller sjelden eller aldrig på slike "morro map" men dette var bra Endret 7. mai 2005 av Freeman84
GoldlaXiE Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Public: de_dust2, cs_italy, cs_office, de_train, de_aztec PCW: de_dust1, de_dust2, de_prodigy
Ksungam Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg liker cs_italy og rats maps Rats er gøy på venne lan ja
ka1ser Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Rat maps er bare artig med lav gravity! Defuse map er best. Garantert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå