hallvis Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Morte i Planescape: Torment..... Forsåvidt alle i Torment (skulle ønske det kom en 2èr ) Ellers Guybrush, Gringo og Ben fra full throttle.... Glem alt jeg sa......Ben er garantert FETEST! Endret 3. mai 2005 av hallvis
hallvis Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Minsc Hehe...JAH! digger minsc! "Sword meet Evil, Evil meet Swoord! UAAARGHHH!" konge.
Vgardus Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 han er ikkje so verst han Tom Clancy i Splinter Cell nei.... uhm... du spiller ikke Tom Clancy i splinter cell... du spiller Sam Fisher i splinter cell=)
Hellslayer Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Digger han i MDK jeg... Hovedpersonen der, han med den tøffe hjelmen og den rå drakta
Civilix Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Duke Nukem er vel en ganske klar førsteplass på min liste, resten er som følger 2. Minsc (BG1/2) 3. Deekin (NWN SoU/HotU) 4. Max Payne 5. Sagacious Zu (fra jade empire, kan være at han faller litt på lista når jeg har kommet lengre i det spillet)
Anders Voldsund Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 han er ikkje so verst han Tom Clancy i Splinter Cell nei.... wink.gif uhm... du spiller ikke Tom Clancy i splinter cell... du spiller Sam Fisher i splinter cell=) der tabba eg mej litt ut ja....
StarGazer Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Minsc fra Baldurs gate II Minsc: Make way villain! Hero coming through! Hamsteren hans Boo på 2 plass.
Mr_Jonez Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) #1 - Tex Murphy #2 - Sam & Max #3 - Kyle Katarn (Dark Forces/Jedi Knight) #4 - Duke Nukem #5 - Ben (Full Throttle) edit: Glemte (nesten) Ben Endret 3. mai 2005 av Mr_Jonez
Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Manuel Calavera er nok først ja. Tommy Vercetti fra Vice City er også fet da! Har en god del fet humor, særlig hvi man kombinerer med andre. Glottis er en fet bikarakter. Kyle Katarn er enda en fet en
hallvis Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Noen som vet om Full Throttle er abandonware? Søkte litt men fant bare noen franske og spanske sider...... Kunne tenkt meg og truffet Ben igjen!
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 De selger "Full Throttle" nede på Strømmen Storsenter, hvis det er no' hjelp Burde jeg kjøpe det? Er det bra?
grungewhore Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Vincent fra ff7 Minsc fra bg Grimgnaw fra nwn er en skikkelig fæling
danno_O Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 skeeter, mekanikern i interstate76! Helt enig. Den desidert beste charactern.
Erwin Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Gman... Såklart.. Tett etterfulgt av Guybrush og den originale DooM fyren...
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Digger han i MDK jeg... Hovedpersonen der, han med den tøffe hjelmen og den rå drakta Kurt. Alt man husker. Jeg holder en knapp på Shodan fra System Shock-serien. Slemmere dame/AI skal man lete lenge etter.
Heimen Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Guybrush fra Monkey Island er best. Larry Laffer er bra. Tommy Vercetti
CurSe Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 - Serious Sam - Duke Nukem - Chen Stormstout(Den panda heroen i Warcraft3 FT) Og sist men ikke minst: Gamlingen i "Armed And Dangerous" "...GIMME DA KISS NOW!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå