Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 hvordan ligger det egentlig an med utviklingen av starcraft ghost ? florerer litt for mange rykter, håper inderlig ikke at spillet kun blir lansert til xbox2
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Enig i at det florerer alt for mange rykter, men de fleste av disse kommer fra folk som "tror de vet alt". På SC: Ghost sidene på Blizzard.com, kom siste oppdatering 14. mai 2004, så det er ikke så mye offisiell informasjon om spillets tilstand nå. Vi får bare vente og se
Snorre Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Det at spillet bare kommer til xbox 2 må være tull. Spillet skal jo komme på dagens konsoller, og på nintendo sin gamecube. Link til nintendos produktside for Starcraft Ghost Så jeg tror nok en del av ryktene som spres rundt er feilaktige, og bør taes med en klype salt. Spillet skal jeg selv kjøpe når det kommer ut, tror jeg.
Cutthroat Bill Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Er SC Ghost et MMORPG? eller bare en first person shooter?
Sigga Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 I produktkatalogen til Blizzard som var med WoW, står det følgende om Starcraft Ghost: Coming soon, to next generation consoles. Sier litt.
Excelsion Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 I produktkatalogen til Blizzard som var med WoW, står det følgende om Starcraft Ghost: Coming soon, to next generation consoles. Sier litt. http://cube.ign.com/articles/587/587237p1.html 11 Februar 2005. Earlier today, Blizzard representatives confirmed that StarCraft: Ghost would remain a title for the GameCube, PS2 and Xbox. The advertisement appeared in a booklet inside the World of Warcraft packaging, and apparently used outdated text, according to Blizzard. The company went on to say "there are currently no plans to develop the title for the next tier of next generation consoles. Avgjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå