bonna_forre Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Heisann.. Jeg har nettopp fått ny pc også er jeg på LAN.. Jeg skal spille Counter-Strike og når jeg går på servers så finner jeg serverne.. men når jeg trykker på dem og kommer innpå counter-strike så vil ikke pcen koble til serveren.. Dette skjer med alle serverne! PS: Jeg har internett gjennom en delt tilkobling på en annen pc.. Kan noen si meg hva som er galt? Alle svar mottas med takk
Swafty Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Kan du si litt mer hva som skjer? Kommer det en feilmelding eller noe? Hvis det stopper opp når du prøver og komme inn på en server kan det være fordi din cs ikke er oppdatert helt. Høyreklikk på Counter-Strike i Steam og trykk på "Properties" eller noe sånt, og der ser du hvor mange prosent det har kommet og hvis den er ferdig med og oppdatere helt så står det "Ready to play". Er ikke sikker på om dette fikser problemet eller om det er det problemet du har da...
bonna_forre Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Jeg har gjort dette fra før! Men når jeg trykker properties på Counter-Strike så står det: Status: Requires update Amount aquired: 18% Offline mode: Not ready
Rampage Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Sjekk monitor. Og står det "always keep this game up to date" på properties?
Swafty Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg har gjort dette fra før! Men når jeg trykker properties på Counter-Strike så står det: Status: Requires update Amount aquired: 18% Offline mode: Not ready Ja... Tenk da... Du kan ikke spille før det er blitt oppdatert til 100%
bonna_forre Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Ja.. Det står "always keep this game up to date" på properties... Men en venn av meg formaterte pcen og kunne spille med en gang.. Men hvis jeg må vente til *Amount aquired er 100% så er nok det problemet Takk for hjelpen
el-asso Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg