Duqe Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 har benq og en nec som brenner på 8x og 4x men forstår ikke hvorfor de har i det siste helt plutselig bare fått alternativ 2.4 som brennevalg og ikke høyere, og dette skjer i alle brenneprogrammer? Takk for all svar!
kavorka Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Dette skjer med meg også hvis jeg legger inn den tomme dvdplaten ETTER jeg klikker på brenneknappen(av mangel på bedre ord/uttrykk). Men det løser seg hvis jeg putter den inn FØR jeg klikker på brenneknappen.
Sigurd2 Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 (endret) Fikk samme broblemet når jeg byttet plate-merke. Etter å ha flashet brenneren med ny firmware, får jeg brenne disse platene på brennerens høyeste hastighet også. Edit: Men var jo litt merkelig om dette skulle gjelde to forskjellige brennere samtidig. Endret 16. april 2005 av Sigurd2
SinIC Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 (endret) Dette kommer vel mest an på platene du bruker. Har du byttet fra merket du hadde før? Info om brennehastighet ligger i selve plata. Dvd brenneren bruker og sjekke info fra plata og velger hastighet ut fra hvilke hastigheter som er tilegnet plata i firmware til brenneren. Dette er gjort fra produsenten av dvdbrenner. Dette kan fikses opp i enten ved og kjøpe nye GODE plater eller eventuelt og flashe dvd spiller med ny firmware. Åssen spillere er det snakk om her? Betegnelsen på de? Endret 16. april 2005 av SinIC
Duqe Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Faktisk så startet problemet med at jeg brant samsung plater og etter det dukket problemet opp selvom det er andre plater jeg brenner med etterpå.
Apocalypse Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 (endret) last ned nyeste verson av nero (eller annet brenneprogram hvis du bruker et annet)+ oppdater firmwaren til nyeste verson. Hvilken hastighet er platene du bruker nå egentlig godkjent for? Endret 17. april 2005 av Apocalypse
Duqe Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Fikk fikset problemet med å flashe til eldre også til nyeste firmware
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå