Iver. Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 En venn viste meg en 100000 ganger så enkel vei, har enda ikke blitt banna for å være der.. Hvor da? Du går opp rett sør for Ram-ranchen samme veg som night-elfen bare til venstre GÅ i vinkel med fjellet, null problem
Ickz Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 er det trygt å gå ditt uten å bli banna? har ikke lyst til å bli banna men har veldig lyst til å komme ditt...
Trygve Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Jeg har vært der og jeg har heller ikke blitt banna
Dandar Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Står det noen plass av det ikke er lov å gå opp der, i manualt og slikt ? Hvis ikke kan de ikke helt uten videre banne deg.
Bautastein Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Var ikke så vanskelig, nei. Hehe var akkurat oppå det høyeste fjellet over ironforge. Var et skilt + en guard der.
Gjest member-60584 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 når du går ut av ironforge og går til venstre langs fjellveggen.. der en plass så kan du "wallrunne" som en her sa.. prøvde det med NE charen min.. funka ikke... lagde en gnome.. funka med en gang... ved det vannet osv.. er bare masse troggs der som spawner evig også noen vakter som dreper de.. er du mage kan du farme for low lvl stuff i det uendelige..
gamer73 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg har også vært der. 4 ganger hehe! Jeg elsker gå på fjellet, det er så fint der oppe. Og jeg wall-runnet også! På det stedet utenfor porten til IF. Jeg fant ut av det selv, men det var etter 5 timer med iherdig prøving og feiling på en rekke plasser. Etter det har jeg vist mange andre hvor man utfører wallrunning!
celebos Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 hva er wall running? kan ikke noen legge ut noe bilder så jeg kan se ossen det ser ut der?
Thomas J.L Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Vist det er noen på silvermoon som har lyst til å vise meg hvordan jeg kan komme meg oppditt /whisper meg da. Characteren min heter Wolfenkill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå