Gå til innhold

Noextras eller mobyson?


Anbefalte innlegg

Har lest litt rundt på forumet nå, og hørt at dette er de to jeg burde velge fra.

Men så er spørsmålet, hvilken? Svaret er sikkert enkelt, men jeg vil gjerne ha litt råd og erfaringer fordiom.

Må skifte innen de neste ukene, fra Netcom til noe annet. Skal også overføre nummeret mitt om det går.

 

Hvilken av disse to abb. burde jeg velge? Eller burde jeg velge et annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg endte på mobyson grunnet at du kan fylle på via mobilen hos dem. Sender du mye mms er noextras 3 øre billigere per mms, waper du mye er mobyson billigst med 8 kr mot 10 kr/megabyten hos noextras. Begge virker som greie selskaper, men er du mye i utalndet anbefaler jeg talkmore som har mye mer omfattende roamingavtale enn de 2 førstnevnte...

Lenke til kommentar

Skal du poste en annen operatør hadde jeg satt pris på grunn og priser.

 

Jeg skal til bulgaria i sommer, og det hadde vært gøoy å kunn sende noen meldinger til resten her hjemme da. Vil jeg med mobyson/noextras kunne bruke den der? Eventuelt er det vel mulig å skifte til en operatør som er der nede?

Talkmore skryter jo over at de har dekning over hele verden, så jeg går ut ifra at det inkluderer Bulgaria.

Lenke til kommentar

Har Mobyson siden de var billigst når jeg bestilte. Har ikke hatt noen problemer med dem, ser nok ikke ut til at du får brukt dem i Bulgaria akkurat nå. Men mulig det kommer til sommeren, ser at det har kommet flere nye land på en måned nå...

 

For min del så synes jeg NoExtras er litt "uferdig" selv om de har samme eiere. Hvis man ser på nettsidene deres nå så har de gjort om fra "landets billigste" til "landets billig" ved å streke over st :!:

Endret av caesar*
Lenke til kommentar

Er det ikke mulig for meg å bruke en annen operatør mens jeg er i utlandet da? Husker når jeg var i Spania ifjor brukte jeg plutselig en spansk teleoperatør (husker ikke navn), og det ble kreditert på Netcom-kontoen min.

 

Chess er nok utelukket, med mindre "_Chess_" kan få overbevist meg med å faktisk skrive en utfyllende og seriøs post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...