Gå til innhold

Trondheimdata - Garanti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjekka prisen hos trondheimdata.no på PC'en jeg har tenkt å kjøpe hos komplett.no...

Prisen til komplett.no: 15 000

Prisen trondheimdata.no: 14 000

Livet er ikke lett...

Trondheimdata er et ganske nytt og ukjent firma, mens komplett.no er et anerkjent og ganske kjent firma. Jeg kjenner en i klassen som kjenner en av eierne i trondheimdata, og han (eieren), hadde sagt om de fortsatte som fjor, kom de til å gå konkurs til neste år. Dette er ikke så veldig betryggende i forhold til garanti og slikt. Jeg vet ikke om jeg stoler helt på han i klassen, men likevel da... Så hva skal jeg gjøre? Satse på å spare en tusenlapp, og kanskje miste garanti, eller bruke en tusenlapp ekstra, og vite hva du får, og at du er sikker? *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TrondheimData.no svarer.

Hei!

"Du skal ikke tro halvparten av det du ser, og ingenting av det du hører," sier et ordtak.

Trondheim Data er litt over 2 år gammel. Og det er sant at vi i etableringsfasen og det samme året (år 2000) hadde litt problemer. Men, hvilket nyetablert selskap erfarer ikke problemer i oppstarten?

Vårt regnskap for år 2001 viser overskudd og positiv egenkapital i selskapet.

Videre så har år 2002 startet svært godt for oss og vi øker godt i omsetning. En del av grunnen til dette er bl.a. vår PC-garanti + våre lave priser på PC-komponenter.

Skulle du ha behov for nærmere info er det bare å sende en e-post til [email protected]

Håper at dette var oppklarende for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...