Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

OBS! Nytt MSN virus!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Fikk den akkurat nå selv av en kompis, men unlot å trykke på linken av ren vanvare. Var endelig bra jeg ikke trykte på den da:)

Hva slags virus er det den siden der sprer? noen som vet ?

Skrevet

Har dere ikke oppdaterte antivirus programmer da,

siden scripten til viruset er så enkel burde alle antivirus blokkere det.

Skrevet

Har ikke merket noe skade selv om jeg trykket på linken... Ville teste om det var ett spennende virus som jeg kunne bruke litt tid på for å prøve å få ting til å fungere igjen, men ingenting skjedde :thumbdown:

Skrevet
Har ikke merket noe skade selv om jeg trykket på linken... Ville teste om det var ett spennende virus som jeg kunne bruke litt tid på for å prøve å få ting til å fungere igjen, men ingenting skjedde :thumbdown:

Jeg og prøvde....

Kom bare melding på nettverksserveren min at den hadde blokert ett ellet aent...

Skrevet

samme sente en kompis meg, jeg godtok, men når der kom noe om nedlasting, trykket jeg bare det vekk, lurte på hva i Hel*vete han sendte meg, og han sa: faen, ikke ijenn, virus, ikke godta :w00t:

Skrevet

Har ei enkel løysing for det heile ... GJE POKKER I MSN ...

Så går du til start > kjør > å skriver dette : "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove" trykker enter å fjerner heile MSN skiten ... Da har du permanent løyst problemet

Skrevet
Har ei enkel løysing for det heile ... GJE POKKER I MSN ...

Så går du til start > kjør > å skriver dette : "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove" trykker enter å fjerner heile MSN skiten ... Da har du permanent løyst problemet

Asosial nerd, du da :p

Skrevet

For å være helt ærlig er det vel ganske idiotisk å trykke på linken "bare for å teste", som det virket som om det var noen som hadde gjort - dette er antageligvis en av grunnene til av msn-virusene spres så fort. Selvfølgelig i tillegg til alle dem som trykker i god tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...