Gå til innhold

Aj Aj Aj! Det sykeste HE kastet ever =) Cs s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selv suger jeg med HE grenade, skader som oftest meg selv bare.

Har vør litt uheldig jeg og! Har sikkert tatt flere selvmord enn frags med HE i min "lange" cs "karriere".

Spesielt i source, når du skal kaste så kommer det en idiot foran deg å granaten kommer i retur å kadabang suicide, hvis du har blitt skadet fra før! :cry:

Skrevet
6 stk i randomspillet cs:source. "WOWZZZ!!!!"

Så du mener at granater er mer "random" i CSS enn i 1.6?

Typisk eksempel på en som liker 1.6 bedre enn CSS fordi "alle" andre gjør det.

Ontopic: Sinnsykt morsomt når slike ting skjer :)

Skrevet

Jeg har tatt ni stk på cw på dd2...aha-------________------- :thumbup:

Cs:s er litt random fordi granater går lengre og er et veldig "spesiellt" spill...nyutvikla da,så alle bugs erkje fiksa

Skrevet (endret)
Jeg har tatt ni stk på cw på dd2...aha-------________------- :thumbup:

Hmm, tok du noen på laget ditt også, da?

Eller spiller dere CW med ni stk eller mer pr lag? :dribble:

EDIT: Med mindre "cw" er en betegnelse på et sted på de_dust2?

Endret av DevN
Skrevet
6 stk i randomspillet cs:source. "WOWZZZ!!!!"

Ontopic: Sinnsykt morsomt når slike ting skjer :)

Enig med deg der!

Skrevet

Hva med å bare respektere andre sine meninger om det og det spillet, uten å gjøre noen stor sak ut av det? Begynner å bli ganske irriterende at når noen kommer med en uttalelse som kan være litt "slem" mot CS: Source, så føler alle CS: Source-diggere seg truffet.

Eller er det bare jeg som irriterer meg over dette?

(Beklager off-topic.)

Skrevet

Nei, du er helt klart ikke alene. Jeg reagerer også veldig på dette, spesielt siden det er virker som om det er ok for de som liker CS:S og slenge dritt om 1.6, men ikke motsatt.

Guess what, uten 1.6 (og tidligere versjoner) hadde dere aldri hatt CS:S engang.

Skrevet

Liker begge versjonene eg både CS 1.6 og CS: Source og når noen sier sin menig så er det bare et par personer som blir sur trur eg. Til dere som blir sure viss noen sier noe dritt om den versjonen du spiller ikkje bli sur... det er ikkje vits dere blir bare sett på som useriøse. Bare så det er sagt :D

Skrevet

Jeg vil jo påstå at cs:s er et nytt spill...det er ikke old-.school cs lenger!

Hmm Jeg tok 9 stk på Public server på CW (catwalk) på dd2(de_dust2)......

BANG sa d....

ALLE var fiender :p

JA cw er en betegnelse på et sted i dd2 (trappen i den smale passasjen over ct spawn)

Ikke for å være frekk på noen måte men blir d ikke litt feil forum for deg dette...dd2 og cw er jo vanlige "navn".

Ikke prøv deg på sånn disse greier..."tok du noen på laget ditt også da?"....jeg merket sarkasmen....den slags klarer vi oss uten :p

Skrevet
JA cw er en betegnelse på et sted i dd2 (trappen i den smale passasjen over ct spawn)

Ikke for å være frekk på noen måte men blir d ikke litt feil forum for deg dette...dd2 og cw er jo vanlige "navn".

Ikke prøv deg på sånn disse greier..."tok du noen på laget ditt også da?"....jeg merket sarkasmen....den slags klarer vi oss uten :p

Nei da, tenkte ikke på det med en gang at det muligens var en betegnelse på et sted. Her i gården brukes det bare "CW" som en betegnelse på "clanwar", og "catwalk" er enkelt og greit "catwalk". Er for øvrig heller ikke noen "hardcore gamer" som tar i bruk betegnelsene så ofte.

ericthelord og XoRc: Godt å høre. ;)

Skrevet
Er ingen problem det der. Prøv å ta 2 HS på en Glock-burst du! Det har jeg gjort 2 ganger! Men det var på 1.6 i PCW. Recorden med AWP er 4 på ett skudd.

Mener å ha hørd at awm bare går igjennom 3 lag med vegger, og dermed også bare 3 lag med folk?

Skrevet (endret)
Er ingen problem det der. Prøv å ta 2 HS på en Glock-burst du! Det har jeg gjort 2 ganger! Men det var på 1.6 i PCW. Recorden med AWP er 4 på ett skudd.

Glocken er simpelt. Men bullshit! det med awp

Endret av BlackMamba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...