Gå til innhold

hvor ble det av carmageddon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt Carmageddon2??

(det råe bilspillet som kom ut for ca. 5 år siden)

ha lett , å lett etter det uten hell:(

takker for svar:)

mvh. carl

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du likte spillet bør du absolutt kjøpe filmen Deathrace 2000! (med bl.a. Sylvester Stallone). Har den fulle versjonen, den var totalforbudt en periode p.g.a. volden, eller kanskje fordi den fikk det å kjøre ned og drepe folk med bil til å fremstå som god underholdning! :mrgreen:

Skrevet

Carmageddon 2 er jo konge i nettverk. 3`ern(trd2000) var ganske dårlig, men skal visst komme et nytt carmageddon spill i slutten av dette året.

Skrevet

hehe Deathrace 2000 er fra 1975 men den skal ses !! Foresten Deathrace 3000 kommer i 2006 :dribble:

Mushi hviordan klare du å spille Carmageddon 2 i nettverk ?

Jeg får det ikke til.. Vi får ikke til å joine når noen Hoster i et nettverk :realmad:.

Jeg mener at carmageddon bruker gamle nettverks greier IPX eller noe sånt. Det må da vere noe man kan laste ned for å spille spillet med dagens nettverk :dontgetit:

Skrevet (endret)
Om du likte spillet bør du absolutt kjøpe filmen Deathrace 2000! (med bl.a. Sylvester Stallone). Har den fulle versjonen, den var totalforbudt en periode p.g.a. volden, eller kanskje fordi den fikk det å kjøre ned og drepe folk med bil til å fremstå som god underholdning

Filmen Deathrace 2000 med Sylvester Stallone er en møkka film. hehe synes du den er bra så kan ikke du ha sett mange filmer gjennom årene. :!:

Carmageddon 1 + splat pack er klart det beste spillet i hele serien. Carmageddon 2 går an men Carmageddon TDR2000 var utrolig skuffende.

Carmageddon 2 er jo konge i nettverk. 3`ern(trd2000) var ganske dårlig, men skal visst komme et nytt carmageddon spill i slutten av dette året

Hvor har du lest dette da??

Endret av Scortech
Skrevet

:D Nice..gleder meg allerede. Håper det blir noe lignende til det første carmageddon spillet med selvsagt mye bedre grafikk også videre.

Jeg har aldri spilt et spill så mye som jeg spilte Carmageddon da det kom.

Var absolutt et spesielt spill Carmageddon+splat pack :thumbup:

Skrevet

jeg og :)

1. spillet vekker gode minner ifra "barndommen" !

satt oppe hele natta og kjørte over sauer :D hehe...

det var vell en del koder og hvis jeg ikke husker feil. som gjorde det hele bare mer genialt.

ser fram til nr 4. :)

Skrevet
Foresten Deathrace 3000 kommer i 2006
Seriøst? :ohmy:

DEN MÅ SEES! :dribble:

Elsker Deathrace 2000, "den episke fantasi fortellingen" om biler som får poeng for å kjøre ned folk (desto mer forsvarsløs, desto høyere poengsum - Gamlinger ble tatt ut av aldersheimene og plassert ut på veiene for å være "deltagere" :!: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...