eskarls Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) Har kjøpt meg DFI Ultra-D NF4 Kan noen si til meg hvilken del av denne 24 pins strøm kontakten på hovedkortet , jeg skal sette en 20 pin kabel?? Er det lengst øverst mot toppen...eller nederst mot bunn av kabinettet? Hva skjer hvis jeg putter feil forresten?? Takker for raskt svar #Topic endret av moderator jankee# Endret 13. april 2005 av Jankee
Spirre Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 vel om du putter feil så funker det vel ikke, tviler på at du ødelegger noe. mene, se etter klipset som kabelen henger i på hk kontakten, den burde stå litt til den ene sida. jeg tipper at den skal stå i den øverste delen.
traskas waits for alice Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Bare å prøve med begge sider det... kan bare få satt den i ene veien.. de små pluggene er forma så du kan ikke sette den feil
eskarls Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Ja ser der ja...gikk bare på en måte! Men skal det virkelig være en vanlig strømkabel(slik som man putter i hardisken) ned i hovedkortet også? Har aldrig vært med på det gitt!!
traskas waits for alice Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Skal nok det.. gir støm til sli oppsett mener jeg
eskarls Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Men skal ikke ha SLI.....trenger jeg det da? Har 6600Gt kort!
Re-Offender Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=399247&hl= her er det et bilde som viser hvordan pluggen skal stå
Re-Offender Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Men skal ikke ha SLI.....trenger jeg det da? Har 6600Gt kort! plugg inn alt som kan plugges inn Bruk ALLE
eskarls Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=399247&hl= her er det et bilde som viser hvordan pluggen skal stå Hadde jeg brukt øya mine så hadde jeg sett det. Leste det innlegget i går jeg :=) Takk Arctic Endret 13. april 2005 av eskarls
eskarls Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Men skal ikke ha SLI.....trenger jeg det da? Har 6600Gt kort! plugg inn alt som kan plugges inn Bruk ALLE Siden du heter arctic....har du noen erfaring med Arctic cooling cpu vifter kanskje? :) Har en 64 ultra silencer TC. Erfaringer?
Jankee Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.
eskarls Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Den er grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå