Penol Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Blir ikke det helt store å spille bilspill etter å ha sett dette... LINK Trykk på filmlinkene under bildene.
Nevnarion Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det der er det råeste jeg har sett i dag. VIL HA!
Nevnarion Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 *host* Bla bla bla Har det noe å si når det er i to vidt forskjellige fora da?
Potetfar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 *host* Bla bla bla Har det noe å si når det er i to vidt forskjellige fora da? Det er jo en søsterside av Gamer.no, så ja, det gjør i grunnen det.
Nevnarion Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 *host* Bla bla bla Har det noe å si når det er i to vidt forskjellige fora da? Det er jo en søsterside av Gamer.no, så ja, det gjør i grunnen det. Jeg vet jo det. Jeg mener bare at det sikkert ikke plager noen.
Sovietpig Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 bla bla lite vits og ha 2 tråder om samme sak? ja det er det
Midnight_walker Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det har jo noe med spill og gjøre!! Ikke noe spesielt med hardware og gjøre!
Goophy Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det har jo noe med spill og gjøre!! Ikke noe spesielt med hardware og gjøre! Vel, nå har det seg jo slik at den greia er hardware... Men om dere vil så.
Bromlexl Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Forstår ikke at alle på HW forumet blir så sure når de har laget en tråd om noe 5min før. Og claimer det emnet som deres egent. Nå har det seg slik at jeg svært skjeldent er inne på HW sine sider. Men her er jeg heller ofte innom. Så jeg har ingen problem med det. OT: Så kul ut den. Men virket litt stress. Med tanke på min kjøring så hadde nok den gått bortover golvet. (skummel greie)
nord Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Forstår ikke at alle på HW forumet blir så sure når de har laget en tråd om noe 5min før. Og claimer det emnet som deres egent. Nå har det seg slik at jeg svært skjeldent er inne på HW sine sider. Men her er jeg heller ofte innom. Så jeg har ingen problem med det. OT: Så kul ut den. Men virket litt stress. Med tanke på min kjøring så hadde nok den gått bortover golvet. (skummel greie) fordi ingen skal ta æren fra dem? har ingenting å si egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå