Gå til innhold

10cm Uv lys - virker like bra som 30 cm ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gir ikke en like bra effekt som 30cm, siden de har 20cm ekstra til bredde-spredning, men tror de kommer til å lyse opp mesteparten av kabinettet ditt (med mindre du har monsterkabinett)

Men hvor store er katodene? Jeg mener om de får plass på 2cm i tykkelsen f.eks.? (bare låner tråden din litt jeg, hvis det er greit?)

Lenke til kommentar

Virker jo logisk at 10cm lyser mindre enn 30cm, 30cm vil jo spres mer.. Men det er jo billigere med korte enn lange, så prismessig om de lyser likt ville jeg valgt 10cm..

Men er det lik kvalitet på merkene? Posta om det her, men fikk ikke svar. Vil ikke kjøpe der det er rimeligst viss de ikke holder mål.

Lenke til kommentar

Kjøp 30, de lyse MYE bedre opp...Har erfaring med dette, har hatt kansje 15 uv katoder og div andre katoder da.... Må si 30cm`ene lyser mye bedre opp!

Men har du plasser hvor 30 cm eller 20cm er for stort er det jo ikke noe valg, men ville først og fremst funnet plasser å plasere 30cm katoder...

Lenke til kommentar
Virker jo logisk at 10cm lyser mindre enn 30cm, 30cm vil jo spres mer.. Men det er jo billigere med korte enn lange, så prismessig om de lyser likt ville jeg valgt 10cm..

Men er det lik kvalitet på merkene? Posta om det her, men fikk ikke svar. Vil ikke kjøpe der det er rimeligst viss de ikke holder mål.

vel.. på microplex selger dem 10, 20 og 30cm for 49kr.. ergo ingen prisforskjell.. dem yter bra alle sammen.. (sunbeam)

Lenke til kommentar

Du Stian-A.

 

Jeg så en annen post inne på forumet her. Det var en kis som skulle style kassen sin. Han skulle ha 1 katode. Da begynte du å nesten "despe" på han fordi at han ikke burde kjøpe katoder, og ikke ha noe lys. Du kalte dette da for Pakkis modder og alt det som hører med!

 

Nå skal du ha mange katoder! Dette er da det vi kaller "pakkis modder" Synes du burde bestemme deg.

 

Men det er ditt valg.

 

:)

Lenke til kommentar
Nå skal du ha mange katoder! Dette er da det vi kaller "pakkis modder" Synes du burde bestemme deg.

nå skal jo gutten bare ha to kathoder etter hva jeg forsto. vet ikke hva du syns, men jeg anser ikke det som mange..

Ok, overdrev kanskje litt, men når han disser andre som leter etter det samme som han blir det litt rart :ermm:

Lenke til kommentar

Altså, en såkalt "pakkis mod" er jo et rødt lys, et grønt, og en vifte styring med alle mulige farger.

 

Når man får med Uv reaktivt vann med vannkjølinga, så burde man nesten bruke det ;)

 

Jeg fikk forresten med en plastik strømpe ..

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CSK80UVGR

 

Det heter Krympe slange tror jeg... Hva er det til ? innsiden på Psu ?

 

2 * 10cm, det er ikke mye nei.. :)

Men takk for kritikken, alltid morro :)

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
Altså, en såkalt "pakkis mod" er jo et rødt lys, et grønt, og en vifte styring med alle mulige farger.

 

Når man får med Uv reaktivt vann med vannkjølinga, så burde man nesten bruke det ;)

 

Jeg fikk forresten med en plastik strømpe ..

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CSK80UVGR

 

Det heter Krympe slange tror jeg... Hva er det til ? innsiden på Psu ?

 

2 * 10cm, det er ikke mye nei.. :)

Men takk for kritikken, alltid morro :)

Krympe strømpe er til å i enden av Kabel strømpen, der som den slutter liksom.

 

Tips: Brenn endene med lighter før du trêr dem på, da fliser dem seg ikke opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...