Gå til innhold

Worklog: Project Black Tripod FINITO!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok du vil lete lenge etter sponsorer til den saken... Den var jo direkte ulekker å se på. Stikkordene dine var bl.a. Stilrent, men du har sort kasse, kritt hvite drev, og knall røde vifter uten griller... Et annet kriterie var støy. Men du bruker et 6800 kort og en WD hdd. Du kaller det en pyramide, men det er jo en helt vanlig prisme! Funksjonelt? Hele greia er jo èn liten klump med null tilgjengelighet what-so-ever...

 

Sorry for kritikken, men det måtte bare bli sagt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

vel, for å si det sånn, så er jo ikke pyramiden laget enda, og for det andre så mente jeg så lite som mulig støy i kassa, så les litt nøyere etter før du poster. kassa er langt fra ferdig, og den vil selvfølgelig få griller, drev vil bli svart etc før den er ferdig.

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Et annet kriterie var støy. Men du bruker et 6800 kort og en WD hdd.

Ø?? Ok, det går jo for all del ikke ann å skifte kjøler på et 6800 kort. Og for det andre, WD diskene er jo pekk stille. I allefall de gamle modelene som jeg vet han har!

Tenk deg litt om mann, alt det andre du skrev var foresten ikke helt smart heller, kritisere et halvferdigt prudukt fordi det nettop er halvferdigt? Mangler griller, ikke lakket drev osv :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

UPDATE!

 

Kommer nå med en stor bilde update av det jeg har gjort til nå:

 

Har kjøpt en sotet plexi plate på 50x50 cm, som skal brukes til vindu:

IMG_3757.jpg

IMG_3733.jpg

 

Har loddet bryter, med nyinnkjøpt loddeutstyr :thumbup:

IMG_3742.jpg

IMG_3736.jpg

IMG_3739.jpg

 

Her har jeg skrudd i låsemekanismen til hdd boksen:

IMG_3731.jpg

 

PSU feste laget i kobber:

IMG_3752.jpg

 

Noen bilder av ``pyramiden`` slik den ser ut nå:

IMG_3749.jpg

IMG_3748.jpg

IMG_3753.jpg

IMG_3750.jpg

 

Her er noen småting som er fra gamlekabinettet, jeg lurer på om noen av dere har et forslag til hva jeg kan bruke de kjøleribbene til?:

a33d74a2.jpg

 

i løpet av uken skal jeg prøve å få laget et kontrollpanel, med brytere, lcd display osv. den skal lages i kobber sannsyneligvis.

Planene er at hele greia skal males svart. kommer vel med ny update i løpet av uka.

 

Ja, det var alt for denne gang. Hva synes dere? kom med meninger og positive\negative tilbakemeldinger :thumbup:

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Dette ser bra ut, kjøleribbene kan du kanskje bruke på PSU`en, RAM`en eller noe sånn? :hmm:

Bruk mindre bilder før moderatorene kommer, det er for store bilder ;)

 

Store bilder skal ikke være større enn 1024x768 (800x600 holder i massevis), thumbnails skal ikke være større enn 400x400 pixler.

 

Ser bra ut detta gunZ :tease:

Endret av StepOw
Lenke til kommentar
Tror nok du vil lete lenge etter sponsorer til den saken... Den var jo direkte ulekker å se på. Stikkordene dine var bl.a. Stilrent, men du har sort kasse, kritt hvite drev, og knall røde vifter uten griller... Et annet kriterie var støy. Men du bruker et 6800 kort og en WD hdd. Du kaller det en pyramide, men det er jo en helt vanlig prisme! Funksjonelt? Hele greia er jo èn liten klump med null tilgjengelighet what-so-ever...

 

Sorry for kritikken, men det måtte bare bli sagt...

Lur du..

Og igjen det måtte bare bli sagt.

 

Blir fett dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

LITEN UPDATE:

 

Har nå begynt å lage et ``kontrollpanel`` i kobber, hvor jeg skal feste brytere til vifter, kalde katoder etc. jeg skal også feste en ``ABIT guru klokke i kontrollpanelet.

 

Her er det noen bilder av arbeidet:

 

IMG_3768.jpg

IMG_3770.jpg

 

Her er noen bilder av nyinnkjøpte katoder etc:

IMG_3767.jpg

 

Nyinnkjøpte brytere fra mekk:

IMG_3765.jpg

 

her er bilde av plexien, som jeg nå har skjært ut med stikk sag:

IMG_3772.jpg

IMG_3773.jpg

 

Bilde av Abit guru clock:

IMG_3746.jpg

 

Nå hva synes dere? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...