Gå til innhold

Problemer med Stolen (Spillet )

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som har Stolen ?

Jeg fikk det i dag og gleda meg til å prøve det. Men det hakka noe infernalsk. Og skjønner ikke hvorfor. Jeg har sjekka Minimums kravene og mine specs ligger over disse ( xp 2800 , 1024 Mb Ram Gf 6600 Gt)

Jeg har prøvd å sette alt på det laveste på alt det grafiske som går an å stille på i Stolen men det hjelper ikke.

Er det noen som vet hva som kan være problemet, om det er mine spces som jeg har tatt helt feil av eller. Spill som Far Cry, Splinter Cell Chaos Theory, Half life 2 fungerer helt topp på maskina mi, Men altså ikke Stolen :(

Takker for alle svar...

Endret av TumTum
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, begynte først å lure på hvorfor du postet i dette forumet om at du hadde problemer med en stol.

:!: *dumme meg* :!:

Det var det jeg og kom på, derfor skiftet jeg tittleen til (spillet ) :p Men høres litt rart ut

Skrevet

:!:

har du sjekka at det ikke er noen bakgrunns programmer som stjeler ressurser?

kan jo være at du trenger en patch ellerno. tror ihvertfall farcry krever mer enn stolen..

har lagt merke til at konsoll spill som kommer på pc bugger masse og er gromsete grafikk med lave teksturer, f.eks silent hill 4 og gta 3.

Skrevet

Ja.. :( har sjekka. Ingen patch ute. (det kom vel ut til pc for ikke så lenge siden= og det er ingen bagrunns programmer som stjeler resursser :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...