Singh tha king Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) jeg har lastet ned msn 7.0 flere ganger men kommer ikke inn på msn. Har prøvd flere forskjellige msn adresser men står at det er ugyldig. Msn'en har været sånn i 4 dager og jeg vet ikke hva problemet er, noen som vet? Eller er det noen som gidder å legge ut msn 6.2? #Topic endret av moderator jankee# Endret 12. april 2005 av Jankee
fyruly Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg har også dette problemet i win 2000. Betaversjonen funker fint, men den siste versjonen får jeg ikke installert oppgradering finnes her: Msn oppgraderinfg Endret 12. april 2005 av fyruly
Elendil Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 6.2 finner du her http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en
_Adler_ Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Det er jo bare et tidsspørsmål før alle må bruke MSN Messenger 7.0. Slik har det vært med de siste versjonene, altså at hvis man ikke har 7.0 kan man ikke på messenger. Man kan f.eks. ikke bruke MSN Messenger 4.0 f.eks. nå..., selv om ingen gidder det
Taykun Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Det er jo bare et tidsspørsmål før alle må bruke MSN Messenger 7.0. Slik har det vært med de siste versjonene, altså at hvis man ikke har 7.0 kan man ikke på messenger. Man kan f.eks. ikke bruke MSN Messenger 4.0 f.eks. nå..., selv om ingen gidder det Når min 6.2 bøgga tidligere fant jeg frem en gammel install fil til 4.0 versjon, funka fett det...
Jankee Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.
wil Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 kjenner ei som har problemer med MSN 7.0 jeg også. men dette problemet eksisterer ikke med 6.2 versjonen. selv har jeg ikke dette problemet hverken med MSN 6.2 eller 7.0 versjonen. kommer inn både i Windows 2000 og XP med MSN 7.0 jeg. kan det ha noe med at man har installert MSN 7.0 over MSN 6.2 da? det var en tanke som slo meg i går kveld. at man kanskje burde slette den gamle msn helt først. dvs. at man sletter MSN 6.2 og tar en restart, så installerer MSN 7.0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå