Gå til innhold

Sliter med ei liten ting i The Sims 2 *Løst*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå ny pc, og tenkte eg skulle spille The Sims 2 på den.

Problemet er at når eg spiller med karakteren min og skal snu litt på kamera vinkelen med den midterste knappen på musa (den rulle knappen) som eg gjorde med den gamle musa og den gamle pc`en så skjer det ingen ting.

Noen som kan hjelpe meg.

Endret av albions
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mener å huske at jeg alltid brukte høyre musetast :hmm:

Nei, eller.. Jeg/vi brukte midtre museknapp/hjul til å rotere på kameraet/vinkel, og høyremuseknapp til å flytte "hvor på kartet" (rts-style)..

Til trådstarter; har desverre ingen andre tips enn å sjekke innstillingene for mus!?

Skrevet
Mener å huske at jeg alltid brukte høyre musetast :hmm:

Nei, eller.. Jeg/vi brukte midtre museknapp/hjul til å rotere på kameraet/vinkel, og høyremuseknapp til å flytte "hvor på kartet" (rts-style)..

Til trådstarter; har desverre ingen andre tips enn å sjekke innstillingene for mus!?

Sletta noe mouseweare eller noe sånt.. etter det virka det ......... !!

Skrevet

Flottings! :thumbup:

..synes forresten det er bra at brukere gir tilbakemelding om "løsningen" på det opprinnelige problemet, slik at andre som søker (eller prøver å hjelpe) får vite svaret! :w00t: ..ellers vet man jo aldri..

..

Skrevet
Flottings! :thumbup:

..synes forresten det er bra at brukere gir tilbakemelding om "løsningen" på det opprinnelige problemet, slik at andre som søker (eller prøver å hjelpe) får vite svaret! :w00t: ..ellers vet man jo aldri..

..

Enig i det :thumbup:

Skrevet

Det er også lurt å skrive *Løst* i emnefeltet slik at folk ikke trenger å gå inn i posten bare for å finne ut at den allerede er løst!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...