Nilsen Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Innstillingene er som følger: Når jeg forsetter kommer denne meldingen opp: Bruker navn og passord jeg bruker er det samme som jeg bruker på selve siden (Ftp osv..) Noen som kan se hva som er galt? Edit: Jeg bruker www.servetheworld.no Endret 11. april 2005 av Natrium
mikaelandre Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 du har skrevet feil i tilkoblingen til mysql. enten brukernavn, passord host eller database
Nilsen Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 du har skrevet feil i tilkoblingen til mysql. enten brukernavn, passord host eller database No Shit? Jeg er villig til å gi fra meg passordet hvis noen fikser det, men da må personen være til å stole på. Jeg tviler ikke på deg Mysil, men trenger bare en grunn til hvorfor du skal ha passordet mitt.
mikaelandre Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 det er ikke det som er poenget. det er ikke noe å fikse, du må bare finne riktig informasjon å legge inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå