Gå til innhold

modde side døra, plexiglass kjøpe kor?


Anbefalte innlegg

skal modde side døra på den andre siden av kabinettet mitt. ved og borre ut og legge på et plexyglass. men hvilken butikk kan jeg få tak i stort nok plexiglass. slik at jeg slipper å bestille det, en vanlig butikk som har et passende. har thermaltake xaser III. og skal modde litt på sidedøra bak hk der, legge på skrift osv.

 

edit: travel post (skrivefeil)

Endret av Airborne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper på Olsen glass. Bruk gule sider, de har forretninger i flere byer. Skjærer ut i alle fasonger og størrelser. Har aldri betalt mer enn 100 kr for størrelse 35x35cm.. ANBEFALES!

Industri Lambertseter AS

 

Cecilie Thoresens v 11, 1153 Oslo 23 16 76 50

 

Produksjon og salg av båtutstyr. Grafiske tjenester. Renhold, vaktmestertjenester og maling. Data, nettverk og PC-hjelp. ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

neppe, men det e nok Natriums variant av "just fucking google it!" Et godt svart på "hvor kan jeg får kjøpt...?" er "søk på gule sider". Det er det de er til for. Det er lettere å få direkte hjelp dersom man kan starte med "hei, jeg leter etter .... og har søkt på gule sider men finner ingen gode alternetiver". Forumer (dette og andre) er ikke til for at folk skal gjøre jobben for latsabber, men for at man skal kunne få hjelp når man står fast etter litt egeninnsats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...