-Teddy- Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Skal arrangere en CS cup på en LAN nå til fredag, og har et problem: Pc'en jeg skal kjøre dedikert server på har ikke noe skikkelig skjermkort osv, og skal derfor helst ikke inn i noe CS. Jeg kunne trenge et program som står på den pc'en som viser hvor mange runder som er gått og hvor mange ganger ct og t har vunnet slik at jeg kan se hvem som vant og når jeg skal rs'e osv. Denne pc'en har ikke noen skikkelig steamaccount, den har bare en account uten noen spill og jeg vil heslt ikke installere CS på den da jeg egentlig bare skal kjøre en dedikert server. Noen som vet om et program som gjør det jeg vil? Trenger det fort!
Ksungam Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 HLSW er i vertfall et kjekt program, du kan gjøre en del herfra i vertfall... Er ikke sikker om hvor godt du ser runder og crap på dette da, last ned og sjekk!
-Teddy- Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Det er var jo nesten det samme som The All Seeing Eye. Ser kills osv på alle personer, men jeg er interessert i statsen på laga.
-Teddy- Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 *Bump* Noen som vet om noe som kan hjelpe eller? Noe The All Seeing Eye / HLSW lignende hadde vært bra, men egentlig er det eneste jeg er interessert i hvor mange ganger CT / T har vunnet.
Ksungam Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg tenker dette HER er nøyaktig det du er på utkikk for, men hvordan du får tak i det aner jeg ikke... Men du får rett og slett google litt Kansje det er dette? Orka ikke lese gjennom, men syns jeg så no "download" greier... GL!
Torjus Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) Kan du ikke bare bruke HLTV? EDIT: Kjøre deikated på din og HLTV på sidemannen sin PC? Endret 12. april 2005 av fUzZy^
Rampage Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Få opp HLTV, se på den etterpå Og hva tenker du da? HLTV med 0 delay eller? HLTV er vel ikke den mest praktiske løsninga, men hvor stort er dette LANet da? Og en ting til, er det mulig å kjøre dedi uten å faktisk ha CS innstallert?
Torjus Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Det er jo bare 30-90 sek delay eller noe sånt? Eller?
-Teddy- Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Altså: LAN'et er på 50 personer. Jeg orker ikke HLTV osv, er bare ekstrajobb. Ja man kan kjøre dedicated uten CS installert. Vil ikke inn i CS på pc'en i det hele tatt pga et 2Mb integrert skjermkort... Vil ikke bruke min egen pc til det heller. (Eller den skikkelige pc'en da...) Finnes det ikke noe The All Seeing Eye / HLSW aktig som kan vise hvilket lag som har vunnent så og så mange runder?
Ksungam Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Altså:LAN'et er på 50 personer. Jeg orker ikke HLTV osv, er bare ekstrajobb. Ja man kan kjøre dedicated uten CS installert. Vil ikke inn i CS på pc'en i det hele tatt pga et 2Mb integrert skjermkort... Vil ikke bruke min egen pc til det heller. (Eller den skikkelige pc'en da...) Finnes det ikke noe The All Seeing Eye / HLSW aktig som kan vise hvilket lag som har vunnent så og så mange runder? Har du sjekka ut det programmet som jeg skrev om litt lenger opp da..?
Admin'c Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 lagene kan lage demoer og sende til deg eller de kan ta screenshots =) Det er jo en mulighet
Rampage Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) lagene kan lage demoer og sende til deg eller de kan ta screenshots =) Det er jo en mulighet Så planen din er: Han restarter, de spiller første runde. De sender demo til ham, han sjekker de og så rs-er han og så spiller de andre runde SMART! edit: Dere fikk med dere Endret 13. april 2005 av Rampage
s_M_p Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 dytt inn amx så funker disse pluginsene : ) http://djeyl.net/forum/index.php?showtopic=10155 http://djeyl.net/forum/index.php?showtopic=7262
-Teddy- Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Det må da være en enkelere måte å gjøre det på? Har drevet med amx før, men orker ikke legge det inn på dedicated. Skal ikke ha noe HLTV eller noe sånt. Ingen som skal specce, jeg må bare vite hvilket lag som har vunnet så og så mange runder slik at jeg vet når jeg skal rs'e. Ja jeg har prøvd HLSW ZiroN, jeg sa jo det. (Er jo noe i den duren jeg leter etter, men det mangler bare den ene viktige funksjonen...) Er veldig glad for tips! =) Trenger det til i morra egentlig, LAN'et er på fredag...
ASDASDKL2131 Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hva med å bare be de si ifra når de har spilt alle rundene, så restarter du da? Det er jo faktisk snakk om LAN. Du er der. De som skal spille er der. Hvor vanskelig kan det være å få de til å gi deg beskjed om når det skal restartes?
mutamata Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 mener det skal gå med HLSW. har klart det en gang men har ikke vist hvordan : /
A.J Green Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg får ikke frem en oversikt over begge lag... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå