Gå til innhold

Mist Tsunami noe å anbefale ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøler ikke det bare CPU? Tror du bør ha bedre (større!) radiator hvis du skal kjøle noe mer med det...

Spørs vel på hvilket av kitene en har. Jeg for min del har Dual Rad kitet, med 240mm radiator, og det kjøler lett en Athlon 64 3000+ @ 2470MHz (1.675v), XFX GeForce 6800 Ultra @ 475/1300MHz. Trenger ikke og ha viftene på radiatoren på engang. Lydløst, og veldig kjølig.

 

Ikke hatt noen problemer med lekkasjer på tanken min iallefall. Men så var jeg veldig nøye og tok meg god tid når jeg monterte alt også. Ikke en eneste dråpe som har lekket noen steder.

Lenke til kommentar

Mist Tsunami er vel egentlig en av de high-end komplette settene som du får, og spesielt dual-rad løsningen burde dekke de fleste behov 8CPU, GPU, NB)...

 

I tillegg pleier de fleste MIST produkter å være blant de mest lydløse løsningene man kan få tak i, selv om jeg aldri har hørt systemet i live, og derfor ikke kan si noe sikkert.

Lenke til kommentar
Gir det settet bra kjøling da ? bråker det mye ?  :roll:

 

Spørs vel på hvilket av kitene en har. Jeg for min del har Dual Rad kitet, med 240mm radiator, og det kjøler lett en Athlon 64 3000+ @ 2470MHz (1.675v), XFX GeForce 6800 Ultra @ 475/1300MHz. Trenger ikke og ha viftene på radiatoren på engang. Lydløst, og veldig kjølig.
Lenke til kommentar

Dajen Fredik!

Rsultate etter instalasjon av MIST kittet var supert! Prøvde å kjøra kitte uten vifte på radiator..Som fungerte heller dårli (CPU nådde heile 60C!).Men, det er virkeli eit bra kit når det gjelder stillhet!No er det bare Hd og Sjermkortvifta som kan hørres! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...