Gå til innhold

Hvilken klasse sliter mest ?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller selv mage, og er fornøyd med min klasse. Men ser det det er andre klasser som sliter voldsomt. Forstår liksom ikke hele tankegangen til blizzard om å balansere det litt mer.

 

I mine øyne sliter Warlocks grusomt. Mye bugs og nerfing har ødlagt den klassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si meg at jeg er ikke enig.. Warlock kan lett ginde alene mot elite.. Warrior sliter mest enn alle klasse

Ja.. nå snakker vi on grinding! Men jeg snakker om late game, skulle spesifisert det litt i den forrige posten.

 

Når du kommer til level 60 og starte litt med PVP... da er det Warlocks sliter skikkelig.

 

Jeg mener Warrior sliter litt med casters, men etter den nye patchen så blir det jevna godt ut. En godt specca warrior kan knuse mye...

Lenke til kommentar

når jeg psilte warlock i beta syntes jeg den var super. veldig lett å gå solo med osv..... så jeg vil si at den sliter lite. men nå har ikke jeg fulgt med hvilke forandringer som har blitt gjort i diverse patcher siden det.

 

Warrior sliter veldig mot elite av ca samme lvl. min lvl 45 warrior har ikke sjanse til å ta en lvl 42+ elite. har faktisk ikke engang giddet å prøve..... så det kan være den funker fint, men tviler :p

 

i pvp har jeg for det meste gode erfaringer med wariroren. bortsett fra hvis jeg møter druid, priest, mage :p, va er det bedre å løpe.....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
når jeg psilte warlock i beta syntes jeg den var super. veldig lett å gå solo med osv..... så jeg vil si at den sliter lite. men nå har ikke jeg fulgt med hvilke forandringer som har blitt gjort i diverse patcher siden det.

Etter at du spilte i beta har både fear og seduce blitt nerfa en god del (seduce i neste patch), samtidig som resist mot fear og charms har økt. Dette var våre to spell som kunne gjøre at vi ville vinne en PvP-situasjon.

 

Edit: Allikevel er det fortsatt ikke umulig i PvP (bortsett fra mot UD rogues med iq over 50). Man er bare avhengig av å gjøre 100% riktige avgjørelser til enhver tid.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Warriors imo. hvertfall opp til level 40. Etter det er jeg ikke helt sikker, men mange 55+ warriors sier at warriors blir veldi mye bedre etter level 50 (til 60).

 

(Warriors som gjemmer seg i buskene o charger ut på deg mens du sloss mot mobs sliter IKKE... eller hva Mockey på shadow moon?! )

 

Ellers tror jeg huntere kunne terngt litt pve hjelp, såvidt jeg vet har de veldig lite å stille opp med i lategame instances. I pvp er jeg ikke sikker, men jeg tror de er ganske gode der, eller? O.o?

Lenke til kommentar

Warlock er genialt solo, ingen problemer der.

Men pvp begynner vi å få problem pga de siste nerfene.

En annen ting er max grensa på 8 debuffs per mob. Blizzard kaller warlock en debuff klasse, men i endgame får vi ikke brukt noen av debuffene i raid pga de tar opp en slot. Som hindrer fks warrior sin "sunder armor" osv.

Så er det buggene da, pet som forsvinner uten noen spesiell grunn. En klok person på US forumet sa at felsteeden burde bli nerfa slik at pet'ene kunne holde følge;)

Vi kan heller ikke glemme soulshards, vanvittig irriterende rettå slett. Grinde en time for soulshards, bruke dem opp i løpet av 10 min i PvP.

 

Så har vi end game pet'ene. Hva skal vi med infernal og doomguard egentlig? De funker bra til å imponere lvl 10 folk i IF, men det er også alt. Du kan kanskje holde en Inernal/Doomguard enslava i 2 min før den bryter enslave, da er det på han med reenslave. Etter å ha brukt 10 soulshards har du sikkert drept den, eller den drept deg.

 

Virker nesten som blizzard gir oss epic mount quest og "ny" succubus som plaster på såret for den nye patchen. Kunne ikke brydd meg mindre om epic mount questet, eneste den gjør er at jeg rir fortere. Hva skal jeg med det i pvp? Nei, gi meg heller noe jeg kan bruke i pvp.

 

Har tenkt litt i det siste på å respecce til demonology for soul link og master summoner. Vil fungere bra i pvp, men da må jeg samtidig sløse vekk mange talent på ubrukelige ting.

En demonology build er heller ikke særlig nytte i instance/raid heller.

 

Konklusjon: Er ikke fornøyd med hvordan warlocken er nå, vi begynner å bli sjeldne. Jeg er den eneste i guilden over lvl 50, og vi har 21 på lvl 60 nå. Eneste positive er at jeg får "dreadmist" settet helt for meg selv:)

Lenke til kommentar
Virker nesten som blizzard gir oss epic mount quest og "ny" succubus som plaster på såret for den nye patchen. Kunne ikke brydd meg mindre om epic mount questet, eneste den gjør er at jeg rir fortere. Hva skal jeg med det i pvp? Nei, gi meg heller noe jeg kan bruke i pvp.

Du kan jo bruke epicen til å ri vekk fra de som vil ta deg :>

 

 

hihi

Lenke til kommentar

Palas sliter; ihvertfall min. Den blir noe treg, og gjør litt for lite skade i forhold til hordes på samme lvl. Men-men: "gøy ere lell!"

... bortsett fra de jækla snikene som skjuler seg i buskene, venter på at du har lite helse og mana etter å ha drept et-par mobs, for SÅ å angripe.

Seinest igår ble jeg drept av en horde-faen 7 lvls OVER meg. Prøvde å stikke av, men han tok meg tilslutt på avstand...

"So ist das leben - kutz und smuttsig"

Lenke til kommentar
Virker nesten som blizzard gir oss epic mount quest og "ny" succubus som plaster på såret for den nye patchen. Kunne ikke brydd meg mindre om epic mount questet, eneste den gjør er at jeg rir fortere. Hva skal jeg med det i pvp? Nei, gi meg heller noe jeg kan bruke i pvp.

Du kan jo bruke epicen til å ri vekk fra de som vil ta deg :>

 

 

hihi

Hadde jeg bare kunnet sette meg på hesten når jeg var i kamp ;)

Lenke til kommentar

^^Haha til pervokris. Det er det du får for å ha valgt palla. Ikke så mange som liker de på horde siden :p

 

/whine on

 

De som sliter mest er vel warlocks og hunter. Ja jeg har en warlock 45 (som jeg har lagt til side for nestern 2 uker nå) Og ja jeg kan "kick ass" i raids og pvp. Men er så lei alle bugs og enda verre er at jeg ikke fårstår at vi blir nerfa UTEN at en eneste bug er fiks. Jeg kan fortsatt ikke ta heis uten at succubus blir mista. kan ikke ri uten å vente på pets.

 

Fear nerf, ok greit. Seduction nerf.... Shaman får ikke res sickness når han tar self res nå... Hva!?!? Lagde en shaman for 2 uker siden er nå lvl 39!! (hadde vært 40 om ikke sm var nede hele tia, og ja warlocks dreper sakte <grinding>) jeg kan gjøre det meste som jeg gjorde med warlock min og for det meste til og med bedre. Fortsatt syns jeg det er like tøfft å drive og styre med totems og riktig timing og triks etc i pvp som det er med warlock. Så ikke så mye har forandret, er som jeg har en warlock som kan alt uten bugs og kan bruke "mail" kan være healer samtidig :)

 

/whine off

Endret av Khain
Lenke til kommentar

hunter er den klassen som sliter mest..

 

har en lvl 46 hunter.. og det blir bare verre og verre og pvp'e..

 

jeg jeg kan ta en del folk vist ikke er forberedt på å møte meg.. men pga den forbanna dead zone så blir det nesten umulig å pvp'e... har pvp'e masse så jeg vet ka jeg snakker om.. er bra i pve da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...