nomo Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hei! jeg prøver å få fargelagdt en del av hoved-tabell'en, -en vanrett strek. Men den den går ikke tvers igjennom, bare innafor tabellen??? har noen koden for å fargelegge en strek som går tvers gjennom en <table>? (prøvde meg på border-top-color, men det funka ikke) -skjønner??
_Adler_ Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg forstod heller ingenting Du vil altså ha en strek tvers over en tabell....
Prodigy_ Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) Skjønner ingenting av hva du mener jeg heller. Kan du utdype deg litt mer og/eller komme med et eksempel? Endret 9. april 2005 av Prodigy_
Gronz Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Tror det jeg tror du tenker på kun er mulig i CSS3. Kan ta feil, dog.
pgdx Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Han mener ikke at han vil ha en vannrett strek som går gjennom flere td-er, da? Eksempel på hva han mener kan være å bruke dette: <tr><td><hr /></td><td><hr /></td><td><hr /></td><td><hr /></td></tr> Eller noe slikt, hvor "n" er antall kolonner: <td><tr colspan="n"><hr /></td></tr>
Medrakil Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 <td><tr colspan="n"><hr /></td></tr> tr inni td?
pgdx Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 <td><tr colspan="n"><hr /></td></tr> tr inni td? Jeje... Omvendt, da. Jeg skrev visst litt feil. Er han en hacker, finner han sikkert ut hva som må gjøres. Merkelig at du ikke reagerte mer på <tr> med attributen colspan. Det høres merkeligere ut enn tr i td.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå