Kenneth Solfjeld Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hva er det som skjer, får en melding (se bildet) Er meget bekymret nå!
robB Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har fått den noen ganger, men vet ikke hva den mener akkurat.
Elendil Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det er sannsynligvis minnet og dets. Køyr www.memtest86.com.
Bear^ Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Fikk den samme feilen i Far Cry. Etter mye testing frem og tilbake, fant jeg ingen vei ut og måtte formatere maskin
hogmann Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Får den jeg også, halvparten av gangene får jeg avslutta spillet, mens andre halvparten er det bare å restarte maskina. Litt irriterende, men det skjer ikke så ofte. Vet forresten ikke hva det kommer av...
perpyro Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg fikk samme feilmeldinga i stridermod 2.5. Det er en bugg i de forskjellige moddene til HL2 og har ingenting med minnet å gjøre. Kjørte selv Prime95 blend torturetest ei natt etter å ha fått den meldinga noen ganger men ingen feilrapportering fra Prim95.
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Da håper jeg de kommer med en bugfix snart..
MadRos Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 jeg tror at jeg vet løsningen på dette, jeg hadde samme mld når jeg spilte CS_S, det er gjorde var at jeg avinstalerte Steam, kjørte chkdsk, instalerte hele hl2 på nytt, også da jeg begynte å spille CS, fikk jeg ingen error mld ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå