MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 i mine øyer så ja.. du er en ninja looter.. hver grp jeg blir invite til spør jeg alltid om det er need before greed.. vist svaret er nei så forlater jeg grp'en..
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 jaja du om det! Jeg hadde aldri gitt slipp på det. om det ikke var til en venn self. La meg ta et eksempel fra serveren jeg spiller på. Hvor jeg ble utsatt for dette. vi hadde kjempet lenge for å klare Van Cliff questet, og mot slutten så droppes det et blått item. Vi triller alle, og jeg satt og skalv fordi det var midt i blinken for meg. Jeg fikk det selv ikke, men sa det til han som fikk at det der skulle jeg gjerne hatt. Han svarte: sorry mate! have to make a living! This item will sell for 10-15g at AH. Jeg tenkte at det var jo forsåvidt god logikk det. Han var ellers kjempekul å spille med...tøyset og spøkte mens vi kjempet..
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ahh dere whiner for mye...Typisk nordmenn egentlig..klage på alt mulig rart. Ta ting som det kommer...mye gøyere det!
klilleng Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 i mine øyer så ja.. du er en ninja looter.. hver grp jeg blir invite til spør jeg alltid om det er need before greed.. vist svaret er nei så forlater jeg grp'en.. Flott, så slipper man å drasse med seg en whiner. Hater NBG.
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 jaja du om det! Jeg hadde aldri gitt slipp på det. om det ikke var til en venn self. La meg ta et eksempel fra serveren jeg spiller på. Hvor jeg ble utsatt for dette. vi hadde kjempet lenge for å klare Van Cliff questet, og mot slutten så droppes det et blått item. Vi triller alle, og jeg satt og skalv fordi det var midt i blinken for meg. Jeg fikk det selv ikke, men sa det til han som fikk at det der skulle jeg gjerne hatt. Han svarte: sorry mate! have to make a living! This item will sell for 10-15g at AH. Jeg tenkte at det var jo forsåvidt god logikk det. Han var ellers kjempekul å spille med...tøyset og spøkte mens vi kjempet.. Ting som dropper fra Van Cleef er Bind on pickup, ergo man kan ikke selge dem på AH. "Have to make a living" Det er bare latterlig, jeg er lvl 60 og har fortsatt ikke solgt EN ting på AH. Jeg har fått ting med guilden og gitt vekk ting jeg ikke trenger. Dette har ingenting med whining å gjøre, det har med hvordan man oppfører seg ingame.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 kviner for mye?? den blåe tingen som du kunne ha go nytte av.. vart du ikke forbanna når du ikke fikk den? 10-15g er ikke mye.. er sikker på at du kunne ha mye mer nytte av den enn ka han kunne ha nytte av 10-15g... hello.. penger er no ikke noe serlig vanskelig å få tak i.. grå items som jeg finner i SM selger no for 40-70s.. men derimot en blå item som jeg virkelig kunne ha brukt for er verre å finne.. no kommer sikker dere til å tenke.. vist ikke penger er et problem så kjøp det fra AH da.. 1. mange bra items er bind when pickup. folk roller fordi de vil selge de til merchant for er par g. 2. der er liten sjangse på at du får det du byr på. kan no hende at auctionen slutter kl 04:00 på natta? vil du da komme til å sitte oppe hele natta og ødelegge neste dag? det er noen som står opp tili å jobber.. dette har ikke noe med kvining å gjøre.. kun sun fornuft... har selv bare en på min ignore list, så for meg så er ikke dette et problem siden jeg ALLTID spør grp om loot regler før jeg går inn i instancen..
Radhoo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg er iallfall glad for at jeg er med i en guild der alle er opptatt av å få tak i beste mulig armor til seg selv og andre i guilden med tanke på senere raids. Lite vits i å gå ned i MC der flesteparten av dårlig armor, men masser av g.
klilleng Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) dette har ikke noe med kvining å gjøre.. kun sun fornuft... har selv bare en på min ignore list, så for meg så er ikke dette et problem siden jeg ALLTID spør grp om loot regler før jeg går inn i instancen.. Loot regler, selvsagt. Men hvis loot står på NBG stikker jeg.. Det er for uforutsigbart. Group loot er imo det som funker best hvis folk holder seg til reglene: Alle roller på BoE items, bytter etterpå. Need på BoP items. Du roller ikke på en BoP for å selge den, hvis noen i gruppa trenger den, for å si det sånn.. Og hvis man er en slik tosk blir det vanskeligere å vanskeligere å finne seg en gruppe, fordi folk hater deg.. Har selv vært borti én jeg aldri kommer til å groupe med igjen. Når man er lvl 60 begynner man heldigvis også å kjenne en del av de andre på samme lvl, så man vet hva som venter. Og 10-15g for noe som dropper i deadmines? Right... Endret 11. april 2005 av klilleng
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ting som dropper fra Van Cleef er Bind on pickup, ergo man kan ikke selge dem på AH. "Have to make a living" Det er bare latterlig, jeg er lvl 60 og har fortsatt ikke solgt EN ting på AH. Jeg har fått ting med guilden og gitt vekk ting jeg ikke trenger. Dette har ingenting med whining å gjøre, det har med hvordan man oppfører seg ingame. Det var ikke fra Van Cleef npc'en heller da! At du ikke har solgt fra AH er din sak. Man kan tjene grisemye peng der som vi alle vet! Man kan være snill og grei uten å drive veldedighet!
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Alle roller på BoE items, bytter etterpå. dette funker ikke.. det er alltid noen som faker LD, når instancen er ferdig. eller nekter å gi items til de som TRENGER det.. men vist grp bruker N eller G så er det enkelt å se om vi har med noen "idioter" etter første drop.. og vist det er f.eks en warrior som roller på en cloth drop eller noe så vet vi at dette kan ikke enda godt.. var i en RFD grp i går, etter at en vant en blue items sa ha: sry i have to make homework.. og forsvant.. da var vi midt i instancen. jeg (45 hunter) en 40 priest og en 47 mage. vart forbanna.. men vi klarte instancen.. var morro:) og jeg fikk en ny plate item:) Edit: ja så har vi de som looter fordi de trenger det til enchanting, eller til alts. alts teller ikke i grp... edit2: skrive feil ute å går her.. sitter på kurs og prøver å følge med på tinger som blir sakt og skrive så stille som mulig:p Endret 11. april 2005 av MysticoN
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det er for uforutsigbart. jepp enig der.. Om han fikk 10-15g for itemet har jeg ikke anelse om..kanskje han hadde en deal med en kar..
ahdrage Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ting som dropper fra Van Cleef er Bind on pickup, ergo man kan ikke selge dem på AH. "Have to make a living" Det er bare latterlig, jeg er lvl 60 og har fortsatt ikke solgt EN ting på AH. Jeg har fått ting med guilden og gitt vekk ting jeg ikke trenger. Dette har ingenting med whining å gjøre, det har med hvordan man oppfører seg ingame. Det var ikke fra Van Cleef npc'en heller da! At du ikke har solgt fra AH er din sak. Man kan tjene grisemye peng der som vi alle vet! Man kan være snill og grei uten å drive veldedighet! Jasså? Hvor var det fra da? "Mot slutten dropper det et blue item" sier du, hvor kom det fra da? Himmelen? Men uansett så begynner du å nærme deg det latterlige, så versåsnill å stopp nå...
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 var i en RFD grp i går, etter at en vant en blue items sa ha: sry i have to make homework.. og forsvant.. da var vi midt i instancen. jeg (45 hunter) en 40 priest og en 47 mage. vart forbanna.. men vi klarte instancen.. var morro:) og jeg fikk en ny plate item:) Akkurat slik griskhet er FORKASTELIG. Ikke pga spenna han får fra itemet (som dem andre går glipp av), men pga at han forlot sine våpenbrødre midt i kampens hete. Slike slyngler burde kastreres... Det er en ting man ALDRI gjør. Det er å svikte sine våpenbrødre! Du kan ta pengene mine...lure meg opp i stry, og jeg skal si "shit la gå",..men forlater du min side i kamp skal jeg jakte på deg til helvetes porter.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) joda.. var irriterenes.. var 2 shaman 1 hunter 1 mage og en priest. først gikk den ene shamanen LD og kom seg ikke inn igjen.. han var guild mate så i vet at han ikke kødda(snakka med han på msn). så stakk den siste shaman'en av.. var mye banning, vi var veldig usikker på om vi skulle prøve oss, men det var 10x mer morro når vi var bare 3.. men likavel irriterenes.. kunne spart litt tid. men jeg bryr meg ikke så mye egentlig.. for siden vi klarte oss få var det bare i som rolla på mail/axe og/eller +agi drops:) Endret 11. april 2005 av MysticoN
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jasså? Hvor var det fra da? "Mot slutten dropper det et blue item" sier du, hvor kom det fra da? Himmelen? Men uansett så begynner du å nærme deg det latterlige, så versåsnill å stopp nå... Det var på skipet en plass. Jeg husker ikke av hvem. Jeg mener det var et blått item, men her kan jeg huske feil..det var 3 uker siden eller noe. Han mente ihvertfall at han ville tjene 10-15g på itemet. Hvem har gitt deg retten til å bestemme hva som er latterlig og ikke? Du skjønner like godt som meg at slike kommentarer kommer du ingen vei med.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 blue items KAN droppe av andre mobs oxo.. men det skjer nesten aldri
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 blue items KAN droppe av andre mobs oxo.. men det skjer nesten aldri Blu drops er ikke uvanlig fra lvl 40 mobs da. Jeg skaffet Koo's point derfra... Men som sagt så kan jeg ta feil når det gjelder det itemet i Van Cleef questet..jeg bare syntes å huske det var blått..
Bautastein Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg er uansett glad for at jeg hittil ikke har spilt med folk som Gamer73 som roller på alt. Du vet, hvis du passer på det andre trenger veldig, og andre passer på det du trenger veldig, vil det gå opp i opp, uten sure miner.
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg er uansett glad for at jeg hittil ikke har spilt med folk som Gamer73 som roller på alt. Du vet, hvis du passer på det andre trenger veldig, og andre passer på det du trenger veldig, vil det gå opp i opp, uten sure miner. Du skal ha kreditt for at du klarer å holde oversikt over hva dem andre i gruppen din trenger...og at du stoler på dem. Uansett så har jeg jo også sagt at jeg ikke nødvendigvis roller på alt! Det kommer litt ann på hvem man quester med. Men at du ikke har spilt med meg...det skal vi se om vi får gjort noe med *glis*..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå