MysticoN Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Gamer79.. vist i og du hadde vert i grp.. vi hadde begge vert lvl 39. denne hadde droppa og vi begge hadde rulle på den.. jeg var hunter og du var warrior.. hadde d da vert ok for deg at jeg hadde rulla på denne og vunnet?? jeg kan ikke bruke mail på lvl 39.. men det er mange hunters som leter etter mail items siden de kan bruke det på lvl 40.. seff hadde ikke denne mail item'en blitt brukt lenge, siden det var "dårlige" stats for meg.. men det er no bedre en leather til jeg finner noe med + agi.. eller ka med denne? http://www.thottbot.com/?i=6323 mener du at det er grett at hunters ruller for den oxo??
gamer73 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) JA! self er det greit. Han kan jo bruke den mail på lvl 40. Hva gir meg førsteretten til slikt utstyr da? Vi kan begge bruke dem med suksess! Dessuten ville jeg ikke hatt noen av dem i grunnen. Har plate på lvl 40 som warrior anyway! Endret 18. april 2005 av gamer73
MysticoN Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 ja.. men selv om du kan bruke plate på lvl 40 vil ikke bety at du finner en bedre pate item enn den chest itemen du har atm.. og på lvl 33 så har en warrior MYE mer nytte av en blå plate armor med warrior stats enn en hunter har.. og du sier at du bruker gun mye.. hvil det si at du ikke er så mye i grps? ser veldig sjeldent at en warrior bruker gun i grp/instance.. warrior sin jobb er no å holde/ta aggro fra andre i gruppa.. det klarer de ikke med en gun.. ja det kan hende at warrior/rogue kan dra LITT nytte av gun/bow når de solo'e pve, men ikke i pvp og i grp/instance.. så da mener jeg at det sier seg selv at hunters burde få første pri på bows/guns.. vist du hadde hatt denne bue: http://www.thottbot.com/?i=10621 ville du da rulla på denne: http://www.thottbot.com/?i=10621 dette er en UTROOLIG nice uppgrade for hunters, men ville no si at Harpy Needler of the Whale er ei bedre bue for warriors.. dps har ikke så mye å si for en warrior (på bue), men det er fint å ha mer stats..
gamer73 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Som jeg sier. Jeg godtar at man ruller på det man kan bruke. Om jeg kunne hatt bedre nytte av det, så er det jo bare synd for meg at jeg rullet så dårlig. Solo'er en del ja. Men er i grupper 2 ganger pr kveld i gjennomsnitt. Når det gjelder gun bruk i grupper. Hørt om "opening shots"? Dvs. om vi har en hunter så target'er han et mål..og han hever eventuelt gun. Jeg er da også klar på range knappen. Han skyter....når målet er innenfor min rekkevidde klemmer jeg til..sender av en kule mot målet..vurderer situasjonen. Vil jeg rekke å skyte mer før mobben er borte hos oss? om ikke så møter jeg mobben med sverd i hånd, som den første i partyet. Self han bruker mer guns enn meg, men jeg bruker guns mye i grupper også ja. Andre ganger er når vi grinder lette mobs..da overlater jeg gjerne tankingen til dem som gidder og står ved siden av hunter og skyter.
Gnurk Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hadde du lootet med en gang = ninjalooting, hvem som kan/ikke kan bruke et "lootet" item'et har ingenting med ninjalooting å gjøre. Er nok ikkje samme loot system som i AO du, er "group loot" på så må alle rolle/passe før nokken får tingen og vist ein rouge roller på ein mage armor og vinner blir det ninjalooting i wow. Er rett og slett ikke enig i definisjonen av ninjalooting der, så lenge man faktisk har mulighet til å rolle og gjør det (hvis man ikke trenger item'et in question, need / greed bør jo vurderes), så er det heller "lootwhoring". Han man lootet noe som *andre* hadde vunnet i roll, *da* er det ninjalooting. Særlig hvis man sniker seg unna med det (spiller jo ikke WoW enda, men i AO er det kun ditt eget team som får "mrlootwhore looted Premium Ninjalooter-item of Doom" -message, så det er relativt enkelt å ninjaloote og komme unna med det, dessverre. Men som sagt, min enkle mening her så ka vil du kalle det vist ein raid er kun frå å få tak i den eine tingen til den eine personen, "group loot" er på han roller og alle andre utenom ein passer og vinner over han som skulle ha det? Som sagt: Lootwhoring. Og ikke minst; elendig raidleading/disiplin/oppførsel. Ninjalooting etter ordets rette betydning (i mine øyne) er faktisk ikke så enkelt i WoW, iogmed at den som vinner roll får item'et automatisk. Jeg forklarer enda en gang, i settingen du nevnte: AO-style: Spiller A organiserer raid for Item x, spiller B + mange andre er med på raidet. Item x dropper, spiller A roller, og vinner. MEN: Spiller B/ukjent spiller (looter mens ingen ser) looter, alle skriker "bloody murder!" og stempler spiller B som ninjalooter/skriker ut for å finne hvem som lootet uten lov WoW-style: Spiller A organiserer raid for Item x, spiller B + mange andre er med på raidet. Item x dropper, spiller A (og i siste liten spiller B) roller, og spiller B vinner. Alle skriker "bloody murder!" og stempler spiller B som ninjalooter, men i MINE øyne er dette som sagt; "Lootwhoring". Som rett og rimelig skal være, så bør man se det an om noen andre trenger "item in question" mer enn en selv før man roller, men det er jo som vi alle vet ikke alltid slik. Burde vel egentlig bare gi meg på dette emnet, men ninjalooting i en slik sammenheng blir så utrolig feil etter 3 år med skikkelig ninjalooting i AO. Hva med et godt planlagt raid i en ny sone, man klarer etter utallige forsøk å drepe siste boss, raid leader begynner med å fordele loot, og så plutselig er "The Ultrauber Item of Shining Glory" borte uten et spor... DET er ninjalooting. Looting raskere enn sin egen skygge
Nimzo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Enig i det. Ninjalooting er når du roller på en ting før dette har blitt diskutert/avklart i gruppen. Ekstra ille er det om tingen er BoP og du ikke kan bruke den og logger av rett etter du fikk den..
Gnurk Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Enig i det. Ninjalooting er når du roller på en ting før dette har blitt diskutert/avklart i gruppen. Ekstra ille er det om tingen er BoP og du ikke kan bruke den og logger av rett etter du fikk den.. Vel, ninjalooting involverer ikke rolling i mine øyne i det hele tatt, men så absolutt som du nevnte, loot & log er ninja ja Edit: Er vel på tide at jeg slutter å lese AO/WoW/Gamer-forums nå, nattevakt over og på tide å komme seg hjem, altfor mange diskusjoner i altfor trøtt tilstand Endret 19. april 2005 av Gnurk
Xzan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Lamt og være loot wh0re, ninja looter er vel litt og ta i. Respect får du ikke though
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå