OscarWoHA Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) Hei Da jeg så over fakturaen jeg mottok fra MasterCard, sto det at jeg har betalt Blizzard 2 x 550kr. Er det flere enn meg som har opplevd det samme? Support-sidene er nede (Ja, det er jo helg - Fungerer noe da?). Håper virkelig jeg får tilbake pengene etter å ha sendt Blizzard en mail ang. problemet. EDIT: Der var support-sidene oppe igjen. Endret 9. april 2005 av CobraM
OscarWoHA Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Nå har det gått laaaangt over en uke siden jeg mailet de om det. Fortsatt 0 svar og 0 penger. Begynner nesten å lure...
Amon Amarth Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 var mange som hadde dette problemet i england og resten av europa, men så vidt jeg vet så fikk dem tilbake... les litt på wow-europe.com forumet... kanskje du finner ut mer
MrLee Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Ring til blizzard support telefonen! eneste måten å komme frem til noen er å proaktivt ta kontakt med dem... ikke passivt sende en e-mail som så lett kan glemmes/oversees/slettes o.s.v. Ring den norske support telefonen!
Ozelot Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Er egentlig 200kr mnd. sååå mye da ? Du har antageligvis verdens beste spill! (ihvertfall i sin sjanger)
OscarWoHA Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 (endret) Ring den norske support telefonen! Må snakke engelsk likevel. Jaja. Får vel bite i det sure eple og preke engelsk. Hater å snakke engelsk. Det blir bare litt dumt noen ganger. Endret 18. april 2005 av CobraM
Kirikiri Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ring den norske support telefonen! Må snakke engelsk likevel. Jaja. Får vel bite i det sure eple og preke engelsk. Hater å snakke engelsk. Det blir bare litt dumt noen ganger. Er 500 kr spart verdt en 10 minutters samtale på engelsk? Og tenk på det på denne måten: Med mindre du omtrent skylder karaketerer i muntlig engelsk, så er du mest sannsynlig bedre til å snakke enn diverse tsjekkere, italienere, spanjoler og polakker. Kirikiri
darkness| Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Er egentlig 200kr mnd. sååå mye da ?Du har antageligvis verdens beste spill! (ihvertfall i sin sjanger) Ehm? Hvilken rolle spiller det om spillet er bra eller ikke? Dette er svindel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå