Gå til innhold

Warlock = pwned

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blizzard har gjort det igjen - de har nerfa Warlocks.

Denne gangen fant de ut at de skulle nerfe Seduction (Succubus spell) - Is now considered a Fear effect for purposes of diminishing returns.

Alle på Warlock-forumet (US) er dritsure! Og det kan jeg godt forstå...

Spiller selv Warlock, men holder kun på den fordi jeg spiller sammen med rl venner...

Får se på det som en stor seier om jeg klarer å slå en Undead Rogue, liker utfordringer men det begynner å bli nok nå. Anyways, trenger ikke å ha ute Succubus bare for Seduction sin skyld, må være eneste trøsten (kan likegodt bruke Fear)

EDIT: Måtte legge til denne: http://img.photobucket.com/albums/v258/Zinger314/wotf.jpg

Kjempegøy...not.

Endret av WarpX
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seduction er den spellen som gjør at man "sovner"? Og den blir nå kategorisert som en fear effekt? Du skulle vært glad til, for da kan ikke vi shamaner bruke tremor totem til å bryte effekten :wallbash:

Skrevet
Seduction er den spellen som gjør at man "sovner"? Og den blir nå kategorisert som en fear effekt? Du skulle vært glad til, for da kan ikke vi shamaner bruke tremor totem til å bryte effekten :wallbash:

Hmmm....

Tremor Totem

75 Mana

Instant cast

Tools: Earth Totem

Summons a Tremor Totem with 5 health at the feet of the caster that shakes the ground around it, removing Fear, Charm and Sleep effects from party members within 30 yards. Lasts 1.50 min.

Jeg har selv prøvd Fear mot en Shaman etter at han satte Totem, og han var immune. Triks for å få bort Totem er å bruke wand, selv om Shaman da bare kan cast'e den igjen like etterpå.

Gjest member-60584
Skrevet

enda flere anti fear trinkets? ser ut til at blizz vil ta knekken på priests og warlocks...

Skrevet (endret)
enda flere anti fear trinkets? ser ut til at blizz vil ta knekken på priests og warlocks...

Du glemte Mages. De er ikke akkurat glade for denne trinket'en heller...

Den kan skaffes på level 2 i PvP-systemet som kommer. Alle casters kommer til å bli mørbanka... :wallbash:

Får håpe at cooldown er på 1 time ellerno

EDIT: På level 47 droppa jeg tailor/enchanting og fikk opp mining/engineering i en fart. Ikke uten grunn heller. Digger min Net-o-Matic Projector, selv om den kan slå tilbake på meg selv iblant.

Endret av WarpX
Gjest member-60584
Skrevet

tipper cooldownen er på 30mins... ikke at det hjelper noe stort...

Skrevet
Blizzard har gjort det igjen - de har nerfa Warlocks.

Denne gangen fant de ut at de skulle nerfe Seduction (Succubus spell) - Is now considered a Fear effect for purposes of diminishing returns.

Alle på Warlock-forumet (US) er dritsure! Og det kan jeg godt forstå...

Spiller selv Warlock, men holder kun på den fordi jeg spiller sammen med rl venner...

Får se på det som en stor seier om jeg klarer å slå en Undead Rogue, liker utfordringer men det begynner å bli nok nå. Anyways, trenger ikke å ha ute Succubus bare for Seduction sin skyld, må være eneste trøsten (kan likegodt bruke Fear)

EDIT: Måtte legge til denne: http://img.photobucket.com/albums/v258/Zinger314/wotf.jpg

Kjempegøy...not.

Slik som de sier:

Warlock got Warlocked... (nerfed)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...