BS10 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg får sånne pop ups hele tiden.. Selv om jeg ikke er innpå Internet, veldi irriterende. Jeg har kjørt masse spyware scan å greier men det forsvinner ikke.. Så da lurer jeg på om problemet forsvinner dersom jeg fjerner Internet Explorer viss det går ann?
leirpytt Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 I xp: Starte -> Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer -> Legg til/fjern windows komponenter -> ta vekk haken for ie -> neste følg deretter anvisninger.... bør funke
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Trur det går, men kommer til og bli mye surr om kring.
victormann Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Fjerner du i kontrollpanel fjernes bare ikonene og slikt, men ikke selve IE. Men IE er såpass integrert i windows at det er nok ganske vanskelig å fjerne den helt. Dessuten så vil ikke windows update virke, og kanskje ikke engang explorer Og husk at noen sider støtter bare Internet Explorer... Har du prøvd å scanne for spyware o.l. i safe mode? Og prøvd flere ulike programmer?
BS10 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 hm ja har det.. det vil bare ikke forsvinne.. det eneste som nytter er vel å formatere.
maedox Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Særdeles vanskelig å fjerne en komponent som Windows XP er så godt som avhengig av. Følg disse punktene og du vil aldri se spyware, virus eller popups noen gang igjen. (Basert på mine erfaringer). I tillegg; Slutt å surf på lugubre websider. :!: - Formater - Reinstaller windows - Aktiver brannmuren - Installer anti-virus-program - Oppdater Windows og anti-virus. - Last ned og bruk Opera eller Firefox istedet for Internet fucking explorer.
blackbrrd Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Altså, du har spyware/virus, ikke noe problem med IE...
Shibiz Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 (endret) Skal du sjekke nett banken din er IE ganske greit og ha! Endret 7. april 2005 av Shahab
gunnberg Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 "Eneste" grunn til å beholde explorer er updates fra microsoft, men det er i tillegg en veldig god grunn Og de har rett i at det ikke er IE som er problemet, men noe annet lurt som er installert. Anbefaler å laste ned XP tweaking guide, og følge oppsettet der. http://www.tweakguides.com/XPTC.html Ofte enklere å starte helt fra scratch enn å fikse en gammel xp install. Funker meget bra! Lykke til
pellemann Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 jeg hadde det problemet når jeg brukte kazaa for lenge siden. det forsvant ikke før jeg kasta ut kazaa. (og det gjorde jeg når ikonene mine på skrivebordet plutselig begynte å havne i søppelbøtta )
p@ge Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Skal du sjekke nett banken din er IE ganske greit og ha! virker helt fint med FireFox også !
Dell_Inspiron Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Skal du sjekke nett banken din er IE ganske greit og ha! Det kommer vel helt an på banken din det. Som sagt hundre ganger før, explorer-engine er en integrert del av Windows. Man kan, og bør, ikke fjerne den. Det går i teorien, men da går nok det meste i dass. Gjør vel ikke noe å ha IE der? Endret 8. april 2005 av Dell_Inspiron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå