Gå til innhold

Ghost Recon 2 for PC - kommer ikke? *Oppdatert*


Anbefalte innlegg

Det har vært stille rundt Ghost Recon 2 for PC lenge nå.

Ingen releasedatoer er nevnt noe sted, og det er i det hele tatt lite info.

 

Ghost Recon 3 er jo nå også faktisk annonsert fra UBI, med en foreløpig "dato" satt til Q4 i år.

 

Rykter og diskusjoner på diverse forum går også i retning at GR2 ikke vil komme for PC, men at neste GR for PC blir 3'ern.

 

På de offisielle GR sidene er heller ikke GR2 nevnt for PC lengere... :hmm:

 

Red Storm er også annonsert som utvikler av GR 3.

 

Konklusjon: ?

 

E3 vil muligens gi oss svar.

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lenge "fryktet" det samme.

Var positiv til GR2 helt til jeg så deler av konsoll versjonen som etter min mening beveget seg mer mot arcade enn det jeg håpet.

 

Er VELDIG skuffet uansett ettersom at PC plattformen med tilhørende fans er de som gjorde spillet populært i utgangspunktet.

At en plattform blir lagt til med oppfølgere er ok men dersom den orginale blir kuttet ut forteller det mye om etikken til selskapet :thumbdown:

Lenke til kommentar

Husker godt det første Ghost Recon: Neh! Se trær som svaier i vinden! Hehe, ja det var den gang, morsomt og realistisk var det også. Det er vel kanskje like greit om ikke GR2 kommer til pc. De kan ikke slippe GR2 som en port fra xbox, til det er dagens konkurranse for stor. Og i morgen får vi SWAT 4.

 

Gleder meg heller til vi får noen nyheter fra E3...

Lenke til kommentar

Ja, da gikk det som fryktet... nå er det offisiellt; Ghost Recon 2 for PC er KANSELLERT!

 

"This decision was not an easy one.

 

We did not want to disappoint the loyal Ghost Recon fans, but we did not want to risk releasing a final product that did not meet their high expectations. With the launch of Ghost Recon 3 planned for Winter 2005, significant human resources were needed to ensure the quality of the future instalment of the series, thus potentially jeopardizing the quality of either Ghost Recon 2 PC or Ghost Recon 3. Taking into account their close release dates, and the fact that we felt the third opus would be a much more satisfying and evolved gaming experience, we were forced to conclude that it was in the interest of gamers for us to cancel the PC version of Ghost Recon 2. But Ghost Recon 3 on PC will hit shelves the fourth quarter of 2005, so the wait won’t be long, and will definitely be worth it."

 

 

Link til tråden i det offisielle UBI/GR2 forumet

 

:(

 

 

Vel... da venter vi på GR3 da. Jeg tror vel uansett at dette var en smart avgjørelse.

Lenke til kommentar

Ja, jeg frykter egentlig det. Det er konsollene som har drept GR for PC... :mad:

 

Det er ganske mange sterke meninger om dette på UBI forumet.

 

Dessverre har faktisk UBI IMO drept både Rainbow Six og Ghost Recon serien... franske *******! :cry:

 

 

Og speaking of konsoller... OFP for Xbox er vel en av grunnene til at OFP 2 drar ut som det gjør... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...