Gå til innhold

PSP- USB problemer!


Anbefalte innlegg

Har nå fått min PSP, men Win XP vill ikke gjennkjenne enheten (?). Det popper opp "PSP type A" men den blir ikke installert (?)

Jeg installerte XP for en tid tilbake med SP2. Har også samme problemet med mitt DV-camera. Det rare er at mitt digi camera og Zen Touch funker helt fint??

 

Har også trådløst....får ev prøve dette senere.

Hvis noen av dere har XP driveren gidder dere å sende den til meg?

Send en PM!

 

*HJELP*

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt febrilsk leting så fant jeg ut at jeg manglet flere .dll filer av type hidserv.dll + 2 andre som har med "Human Interface Service" å gjøre for da jeg startet tjenesten fikk jeg feilmelding om at windows ikke fant modulen. Jeg fikk kopiert over disse fra windows cd`en. Det ble litt sent i går (satt å så på SG-Atlantis samtidig) så jeg får prøve i kveld eller i morgen ;)

Skal leite frem hidserv.exe å legge den inn på nytt for å se om det virker da!

 

MEN..jeg fikk koblet den til routeren min og lastet ned version 1.50. GENIALT!

Blir sinnsykt bra når det kommer firmware update og tastatur for å surfe og lese @post

 

[edit]

 

Skal også prøve med min forrige disk. Har ikke formatert den enda så all gammel skrot inkl WinXP ligger der enda. En annen ting er at dette skjedde etter installasjon av SP2!

Endret av kåre klut
Lenke til kommentar

Tro meg. Det er ingen problemer med min kjære PSP :love:

 

Det er nok PC`en for jeg har hatt problemer med å tilkoble mitt DV-kamera. Maskina finner ikke enheten. Men som sagt skal jeg putte inn den gamle HD min å prøve. Alt funket nemlig på den før den krasjet pga "bad sectors" (klarte å reparere, men den er ustabil)

Må teste litt til i kveld etter at alle har sovnet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...